۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸

فرماندار ساری:

حاضریم در زباله سوز ساری کانکس بزنیم/ روند کُند پروژه

حاضریم در زباله سوز ساری کانکس بزنیم/ روند کُند پروژه

ساری- فرماندار ساری با بیان اینکه به هیچ وجه از روند اجرای پروژه زباله سوز رضایت نداریم، گفت: حاضرم برای مدیریت و نظارت در محل طرح، دفتر را در کانکس مستقر کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نوبخت ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های هفته دولت و بیان اینکه ۲۶۰ پروژه همزمان با هفته دولت در شهرستان درحال افتتاح است، افزود: ۱۳۰ پروژه روستایی و مابقی شهری است.

وی مجموع اعتبارات هزینه کرد پروژه‌های هفته دولت را حدود ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۶۸ پروژه ماهیت اقتصادی، تولیدی و صنعتی دارد و برای آن ۱۰۱ میلیارد تومان هزینه شده است و با اجرای این طرح‌ها برای ۴۰۰ نفر اشتغال زایی شده است.

فرماندار ساری ادامه داد: از مجموع پروژه‌ها ۷۲ پروژه در بخش مرکزی و ۲۰ پروژه در چهاردانگه و ۱۷ طرح در کلیجانرستاق افتتاح می‌شود.

نوبخت با اظهار اینکه پروژه‌ها در شهر و روستاهای منطقه اجرا می‌شود، گفت: ۳۱ پروژه در حوزه جهاد کشاورزی اجرا شد و در حوزه زیرساخت و فیبرنوری نیز طرح‌های خوبی اجرا شده است.

وی احداث مخزن دو هزار مترمکعبی، بهره برداری از طرح فاضلاب، آبرسانی به شهرها، را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد و گفت: تلاش ما در سال جاری این است که نقش مشارکت مردم را در اجرای طرح‌ها داشته باشیم.

وی با اظهار اینکه ۳۰ گلخانه به صورت متمرکز در شهرستان افتتاح می‌شود، گفت: با کمک بنیاد برکت هفت میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

فرماندار ساری به پروژه‌های مهم در شهرستان اشاره کرد و گفت: سال قبل اعتبارات کمیته برنامه ریزی ۲۰۱ میلیارد تومان بود که ۲۷۱ پروژه اجرا شد و بخشی از طرح‌ها در دهه فجر افتتاح می‌شود.

نوبخت گفت: در سال جاری ۳۷۵ پروژه با ۳۴۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان تعریف شده است و طرح هادی ۹۷ روستا در دستور کار قرار دارد.

وی زباله سوز ساری را ابرپروژه ساری ذکر کرد و گفت: ما آمادگی داریم در صورت داشتن اختیار کامل در محل پروژه مستقر شویم زیرا اکنون از روند اجرای پروژه رضایت نداریم.

فرماندار ساری تاکید کرد: پروژه نیازمند نظارت ویژه است و باید در اسرع وقت تکمیل شود و ما حاضر هستیم. با برپایی کانکس در محل اجرای پروژه مستقر شویم.

کد خبر 6209674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha