۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴

با حضور فرماندار رشت؛

۳۵ طرح عام المنفعه در بخش کوچصفهان رشت افتتاح شد

۳۵ طرح عام المنفعه در بخش کوچصفهان رشت افتتاح شد

رشت- همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار رشت ۳۵ طرح عام المنفعه با اعتبار بیش از ۸۹ میلیارد تومان در بخش کوچصفهان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار رشت ۳۵ طرح عام المنفعه با اعتبار بیش از ۸۹ میلیارد تومان در بخش کوچصفهان افتتاح و به بهره برداری رسید.

«کیا عاشوری» فرماندار رشت در جریان این افتتاحیه‌ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: پروژه‌هایی که در ایام هفته دولت و در نقاط مختلف شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، بیانگر تنها گوشه‌ای از طرح‌های در دست اجرا و بخشی از خدماتی است که کارگزاران پر تلاش دولت در ادارات و دستگاه‌ها در طول سال ارائه خواهند داد.

فرماندار رشت در جریان افتتاح متمرکز ۱۵ طرح حوزه انرژی بخش کوچصفهان که با هزینه ۸ میلیارد تومانی به انجام رسیده است، این طرح‌ها را در قالب نصب ترانس، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و نیز طرح‌های تاب آوری معرفی و اظهار داشت: انرژی برق پیش نیاز ضروری جوامع برای حرکت در مسیر توسعه بوده و وابستگی شدید بخش‌های گوناگون اقتصادی، صنعتی و تولیدی به انرژی الکتریکی، لزوم توجه بیشتر به توسعه و تقویت شبکه توزیع را ضروری ساخته است.

عاشوری در ادامه با حضور در روستای نو اسطلخ و در مراسم افتتاح همزمان و متمرکز پروژه‌های روکش آسفالت ۴.۵ کیلومتر از راه‌های روستایی نو اسطلخ شیرایه با اعتبار بیش از ۱۵ میلیارد تومان، لکه گیری و روکش کمربندی کوچصفهان به لشت نشا (فاز ۴) به طول ۴.۵ کیلومتر با اعتبار افزون بر ۱۵ میلیارد تومان و اجرای روشنایی محور کوچصفهان به آستانه به طول ۱۱ کیلومتر با اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی از محل اعتبارات ملی و استانی صورت پذیرفته است، اظهار داشت: اجرای طرح‌های توسعه روستایی و افزایش ضریب برخورداری روستانشینان از امکانات موجب می‌شود تا با گرایش جوانان به ماندگاری در روستاها و اشتغال به فعالیت‌های تولیدی، از این پس روستاها صرفاً محلی برای استراحت بازنشستگان تلقی نشوند.

وی با شرکت در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های انجام شده توسط شهرداری لولمان، به صورت همزمان ۶ پروژه عمران شهری با اعتبار بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان را افتتاح نمود.

فرماندار رشت در ادامه با حضور در روستای جانکبر بخش کوچصفهان، واحد اقامتی و تفریحی واقع در این روستا را که با همت و سرمایه گذاری بخش خصوصی با هزینه کردی بالغ بر ده میلیارد تومان احداث گردیده بود را مورد بهره برداری و افتتاح قرار داد.

عاشوری در برنامه پایانی حضورش در بخش کوچصفهان، به صورت متمرکز و همزمان ۶ پروژه عمران شهری شهرداری کوچصفهان با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان را مورد افتتاح قرار داد..

کد خبر 6209759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha