۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۵

فرماندار ساوجبلاغ:

۲۸۹ طرح عمرانی و اقتصادی در ساوجبلاغ بهره برداری می شود

۲۸۹ طرح عمرانی و اقتصادی در ساوجبلاغ بهره برداری می شود

ساوجبلاغ- فرماندار ساوجبلاغ گفت: همزمان با هفته دولت این شهرستان با افتتاح ۲۸۹ طرح عمرانی و اقتصادی گامی بزرگ برای توسعه منطقه برمی‌دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا البرزی با اشاره به بهره برداری از ۲۸۹ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با هفته دولت در شهرستان ساوجبلاغ گفت: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری بیش از هزار و ۷۲۵ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۶۴۶ نفر آماده بهره‌برداری هستند.

فرماندار ساوجبلاغ ادامه داد: امسال نیز طرح‌های متعددی با هدف رفع نیازهای مردم و تقویت سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی، از ۲ تا ۸ شهریورماه به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی افزود: از مجموع آنها ۲۷۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۷۹۳ میلیارد تومان در بخش دولتی و ۱۸ طرح دیگر با بیش از ۹۳۲ میلیارد تومان در بخش خصوصی به بهره‌برداری می‌رسند.

البرزی گفت: طرح‌های دولتی شامل ۱۵۷ طرح شهرداری‌های هشتگرد، مهستان، گلسار و کوهسار، ۲۹ طرح توزیع نیروی برق، ۱۲ طرح جهاد کشاورزی و ۱۱ پروژه راهداری هستند، ۱۸ طرح دیگر با پیگیری‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، اداره صمت، توزیع برق و بنیاد مسکن افتتاح می‌شوند که نقش مهمی در توسعه اقتصادی و بهبود زیرساخت‌های شهرستان دارند.

کد خبر 6209771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha