۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۵۵

به مناسبت هفته دولت؛

عملیات اجرایی فاز دوم خط انتقال آب روستای «خیرآباد» آغاز شد

عملیات اجرایی فاز دوم خط انتقال آب روستای «خیرآباد» آغاز شد

بوشهر- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی فاز دوم خط انتقال آب روستای «خیرآباد» شهرستان دشتستان به مناسبت هفته دولت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی ظهر چهارشنبه در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین شهید رئیسی اظهار کرد: خط انتقال آب روستای خیرآباد ۶ روستای ۲ هزار و ۱۸۸ خانواری با جمعیت هفت هزار و ۵۲۸ نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه این طرح ظرف مدت هشت ماه احداث می‌شود، افزود: منبع تأمین آب این خط نیز خط سوم آبرسانی کازرون است.

وی تصریح کرد: طول خط انتقال آب روستای خیرآباد ۱۹ کیلومتر است که مهم‌ترین مزیت طرح افزایش سطح کمی و کیفی آب شرب این روستا است.

عالی ادامه داد: در این راستا از حمایت و پیگیری‌های مؤثر استاندار محترم استان، نماینده شهرستان در مجلس و همچنین فرماندار شهرستان کمال قدردانی و امتنان را داریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه ادر چند سال اخیر یکی از طرح‌های شاخص شرکت آبفا استان نوسازی خطوط انتقال و توزیع آب بوده است، افزود: این مهم در جلب رضایت مشترکان نقش قابل توجهی ایفا کرده است.

عالی عنوان کرد: در سه سال گذشته ۱۸ پروژه با مبلغی بالغ بر ۱,۲۵۰ میلیارد تومان جهت ارتقا و بهبود پایداری آب شهرستان دشتستان عملیات اجرایی آن آغاز یا وارد مدار شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت این طرح‌ها، احداث مخازن ذخیره، نوسازی خطوط انتقال و شبکه توزیع در شهرها و روستاهای استان بوشهر به عنوان یکی از اولویت‌های مهم سال جاری محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: کاهش هدر رفت، افزایش سطح بهداشت و سلامت آب و هدفمندتر شدن توزیع و همچنین توزیع عادلانه آب از مهم‌ترین مزیت در اجرا طرح‌های نوسازی و بهسازی خطوط انتقال و توزیع آب محسوب می‌شود که این مهم در استان کم آب بوشهر حائز اهمیتی ویژه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: همزمان با هفته دولت امسال عملیات اجرایی پنج پروژه آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر آغاز می‌شود.

کد خبر 6209773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha