۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۲۸

مدیر کانون خادم‌یاران رضوی شهرستان دشتی:

موکب ابن الرضا (ع) شهرستان دشتی در مشهد برپا می شود

موکب ابن الرضا (ع) شهرستان دشتی در مشهد برپا می شود

بوشهر- مدیر کانون خادم‌یاران رضوی شهرستان دشتی گفت: موکب ابن الرضا (ع) شهرستان دشتی به مدت پنج روز در میدان شهدا مشهد مقدس از زائرین پذیرایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین باغداری ظهر چهار شنبه در مراسم اعزام خادمیاران رضوی به مشهد مقدس اظهار کرد: امروز توفیق داریم که موکب ابن الرضا (ع) مجموعه خادم‌یاران و یاوران رضوی شهرستان دشتی به عنوان اولین موکب از استان بوشهر عازم مشهد مقدس باشند.

مدیر کانون خادم‌یاران رضوی شهرستان دشتی گفت: در روز شهادت آقا امام رضا (ع) در مشهد مقدس در خدمت زائران امام رضا (ع) در این ایام شهادت آخر دهه صفر باشند.

وی افزود: این موکب که به مدت پنج روز در مشهد مقدس خدمت‌رسانی به زائران علی ابن موسی الرضا (ع) را خواهند داشت و روزانه به ۳ هزار نفر هر روز خدمت‌رسانی خواهند کرد در مجموعه خدمات پخت غذا، شربت، شیرینی، چایی و نوشیدنی‌ها پذیرایی خواهند کرد.

باغداری ادامه داد: انواع نان‌های محلی را پخت خواهند کرد و در اختیار زائران و مشتاقان علی ابن موسی الرضا (ع) قرار خواهند داد و همچنین انواع پخت شیرینیجات را خواهیم داشت که در خدمت زائران خواهیم گذاشت.

مدیر کانون خادم‌یاران رضوی شهرستان دشتی اضافه کرد: با مجموعه کارهای فرهنگی نیز در این پنج روز در خدمت زائران و عاشقان علی ابن موسی الرضا (ع) خواهیم بود که این خدمت‌رسانی و این توفیق همواره شامل حال این عزیزان و مردمان ولایت‌مدار و اهل‌بیتی دیار دشتی هستیم.

کد خبر 6209905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha