۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۴۲

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

رفع تداخلات اراضی کشاورزی در استان زنجان ۱۰۰درصد به اتمام رسید

رفع تداخلات اراضی کشاورزی در استان زنجان ۱۰۰درصد به اتمام رسید

زنجان-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: رفع تداخلات اراضی کشاورزی در استان ۱۰۰درصد به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله حسنی در مراسم جشن اتمام رفع تداخلات اراضی و افتتاح و بهره‌برداری همزمان ۱۲۵ پروژه تولیدی، خدماتی بخش کشاورزی با بیان اینکه رفع تداخلات اراضی کشاورزی در استان زنجان ۱۰۰ درصد به اتمام رسید، گفت: ماموریت اصلی این پروژه رفع اختلافات اراضی ملی و غیر ملی بود که مفتخریم این پروژه در استان صددرصد به اتمام رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در استان ۹۷۶ پلاک مشمول رفع تداخلات اراضی می‌شد، گفت: شهرستان‌های زنجان، طارم، خدابنده و … بیشترین پلاک‌ها را داشت.

وی افزود: ۵۲ درصد اراضی مشمول رفع تداخلات جزو اراضی ملی، ۴۶ درصد مالکیت شخصی و ۲ درصد نیز مالکیت دولتی داشتند.

حسنی با بیان اینکه با تلاش همکاران رفع تداخلات اراضی کشاورزی در استان به اتمام رسید، ادامه داد: در فرآیند رفع تداخلات اراضی در سطح استان در بیش از ۱۱۴ هزار هکتار از اراضی، رای به نفع زارعان و در حدود ۶۵ هزار هکتار نیز رای به نفع منابع طبیعی صادر شد.

همچنین رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در تشریح طرح‌های کشاورزی افتتاح شده در استان، گفت: این طرح‌ها شامل پروژه‌های عمرانی، تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی است که با اعتباری بالغ بر هشت هزار و ۶۵۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

روح الله حسنی افزود: افتتاح این طرح‌ها برای بیش از هزار و ۱۱۹ نفر به صورت مستقیم و سه هزار و ۸۱ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی کرده است.

کد خبر 6209918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha