۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۰۳

استاندار البرز خبر داد؛

اشتغالزایی برای ۲۲۰۰نفر با بهره برداری از طرح های هفته دولت البرز

اشتغالزایی برای ۲۲۰۰نفر با بهره برداری از طرح های هفته دولت البرز

کرج- استاندار البرز گفت: با بهره برداری از هزار و ۱۷۴ طرح و پروژه همزمان با هفته دولت در استان البرز برای ۲ هزار و ۲۰۰ نفر اشتغالزایی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهرستان چهارباغ همزمان با هفته دولت انجام شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، افزود: ارتقای زیرساخت‌ها و سرانه‌های استان را با تمام توان در دستور کار داریم و امسال نیز به یمن این ایام در شهرستان‌های استان نسبت به افتتاح پروژه‌ها اقدام می‌کنیم.

وی ادامه داد: همزمان با این ایام هزار و ۱۷۴ پروژه با اعتباری حدود ۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و اشتغال برای ۲ هزار و ۲۰۰ نفر در استان البرز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

عبداللهی گفت: استان البرز در تعداد پروژه‌های هفته دولت رتبه برتر کشور را در مقایسه با سایر استان‌ها دارد.

وی افزود: در شهرستان چهارباغ نیز ۱۴۳ پروژه با اعتباری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده و امروز به صورت نمادین چند پروژه با حضور نماینده محترم مردم، امام جمعه گرانقدر شهرستان و جمعی از مسئولان و مردم شریف چهارباغ مورد بهره برداری قرار گرفت.

استاندار البرز گفت: مدرسه شهید آیت الله رئیسی، مرکز خدمات درمانی، پارک محله‌ای، گلخانه و… از جمله پروژه‌هایی بود که امروز افتتاح شد.

وی افزود: در سایه همدلی و وفاق به دنبال تحقق تعهدات و تکمیل پروژه‌های استان با هدف ارتقا زیرساخت‌ها و سرانه‌ها و جبران کمبودها هستیم.

کد خبر 6209954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha