۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۰۴

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

نهضت مطالبه‌گری در هرمزگان تقویت شود

نهضت مطالبه‌گری در هرمزگان تقویت شود

بندرعباس- نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: ضرورت دارد نهضت مطالبه‌گری در هرمزگان با هدف کمک به دولت تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده عصر چهارشنبه در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان اظهار کرد: تلاش‌های زیادی در دولت برای رفع مشکلات استان انجام شده است اما متأسفانه مشکلات استان هرمزگان به حدی زیادی است که گاهاً تلاش‌ها به چشم نمی‌آید.

وی افزایش سهم هزینه‌کرد مسوولیت‌های اجتماعی در استان هرمزگان را حاصل تأکیدات و دستورات شهید آیت الله رئیسی دانست و گفت: طی دولت سیزدهم سهم مسوولیت‌های اجتماعی صنایع در استان رشد چشمگیری داشته است چرا که در گذشته این سهم بسیار ناچیز بود اما با وجود رشد چشمگیر هنوز نسبت به برخی استان‌های همجوار در بهره‌برداری از مسوولیت‌های اجتماعی عقب هستیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان کرد: علی رغم تمام تلاش‌هایی که شده است استان هرمزگان هنوز در حوزه آب، درمان و بسیاری از زیرساخت‌ها دچار عقب‌ماندگی است و به وضعیت مطلوب نرسیده است.

وی ادامه داد: روزی که ما بینیم که هیچ هرمزگانی مجبور نباشد برای درمان به استان‌های یزد، کرمان و فارس مراجعه کند آن روز می‌توانیم بگوییم وضعیت درمان در استان هرمزگان به وضعیت مطلوب رسیده است و رسیدن به این حد نیاز به کار و تلاش مضاعف دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با انتقاد از خالی‌بودن جای نهضت مطالبه‌گری در استان هرمزگان گفت: ضرورت دارد این نهضت در استان تقویت شود چرا که این مهم در راستای کمک به دولت انجام می‌شود.

کد خبر 6209956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha