۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۰۶

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان:

باید موانع حضور بیشتر دانشجویان خارجی در دانشگاه کاشان برطرف شود

باید موانع حضور بیشتر دانشجویان خارجی در دانشگاه کاشان برطرف شود

کاشان - نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان گفت: باید موانع حضور بیشتر دانشجویان خارجی در دانشگاه کاشان برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی عصر چهارشنبه در دیدار با رؤسای پیشین و کنونی دانشگاه کاشان با اشاره به اهمیت آموزش عالی و دانشگاه در پیشبرد اهداف انقلاب اظهار داشت: یک مدیر وابسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر سنگری که توفیق خدمت پیدا کرد باید در آن حوزه تمام تلاش خود را برای کمک به مردم انجام دهد.

وی با اشاره به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولین و کارگزاران نظام ابراز داشت: همه مدیران و مسئولین باید بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان یک سند بالادستی در راستای مدیریت بر مجموعه‌های خود مدنظر داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان با اشاره به اینکه سند سیاست‌های کلی نظام مورد تاکید جناب آقای رئیس جمهور نیز است، تصریح کرد: باید در همین مسیر انجام وظیفه کنیم تا انشاالله به زودی شاهد پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف آموزشی پژوهشی باشیم.

وی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه باید در راستای نیاز جامعه و مردم پرورش داده شوند، گفت: در هر مجموعه‌ای مدیران سابق یک ظرفیت است که مدیران جدید می‌توانند از تجارب آنها استفاده کنند.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه مدیران سابق هم باید تجربیات خود را در اختیار مدیران جدید قرار دهند، گفت: یکی از مهمترین اقدامات هر مدیر در حوزه انتصابات افراد زیر مجموعه خود این است که شرایط ۱۳ گانه رهبر معظم انقلاب را مدنظر قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید زیادی بر فعالیت جهادی دارند، خاطرنشان کرد: عملکرد جهادی باعث پیشرفت در کارها و کمک به مردم در راستای انجام سفارش‌های آنها می‌شود.

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاه کاشان افزود: البته در حال حاضر تعدادی دانشجو در دانشگاه کاشان تحصیل می‌کند که این مقدار باید افزایش یابد چراکه جذب دانشجویان خارجی به منزله صدور انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه باید نواقص و موانع حضور بیشتر دانشجویان خارجی در دانشگاه کاشان مرتفع شود، تاکید کرد: دانشگاه کاشان در بسیاری از شاخص‌ها جز دانشگاه‌های برتر ایران است که امیدواریم طی سالهای آینده این دانشگاه با تلاش و فعالیت دانشجویان، پرسنل، اساتید و مدیران این دانشگاه در جایگاه بهتری قرار گیرد.

کد خبر 6210111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha