۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۴۴

داماش با ۳ بازیکن قرارداد بست

داماش با ۳ بازیکن قرارداد بست

رشت- تیم فوتبال داماش گیلان در راستای حضور با قدرت در لیگ دسته اول فوتبال ایران با ۳ بازیکن جدید قرارداد بست.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال داماش گیلان در راستای حضور با قدرت در لیگ دسته اول فوتبال ایران با ۳ بازیکن جدید قرارداد بست.

«محمد امینی» به داماش پیوست

«محمد امینی» بعد از مذاکره با نصیر نعیمی‌پور، مالک و حسین خبیری مشاور عالی مالک باشگاه داماش، با عقد قراردادی ۲ ساله به این تیم پیوست.

امینی در پست دفاع چپ برای تیم داماش گیلان به میدان خواهد رفت که سابقه عضویت در تیم‌های ذوب آهن، فجر شهید سپاسی، هوادار و شهر راز را در کارنامه ورزشی خود دارد.

«امیر حسین حاجی آقا» به داماش پیوست

«امیرحسین حاجی‌آقا» بعد از مذاکره با نصیر نعیمی‌پور، مالک و حسین خبیری مشاور عالی مالک باشگاه داماش، با عقد قراردادی ۲ ساله به این تیم پیوست.

حاجی آقا در پست دروازه‌بان برای تیم داماش گیلان به میدان خواهد رفت که سابقه عضویت در تیم امید و بزرگسالان پرسپولیس را در کارنامه ورزشی خود دارد.

«کیخسرو سیاهپور» به داماش پیوست

«کیخسرو سیاهپور» بعد از مذاکره با نصیر نعیمی‌پور، مالک و حسین خبیری مشاور عالی مالک باشگاه داماش، با عقد قراردادی یک‌ساله به این تیم پیوست.

سیاهپور در پست دفاع راست برای تیم داماش گیلان به میدان خواهد رفت که سابقه عضویت در تیم‌های قشقایی، مس شهربابک، استقلال خوزستان، پارس جنوبی جم و شهر راز شیراز را در کارنامه ورزشی خود دارد.

کد خبر 6210197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha