۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۰۵

فرماندار تنگستان:

آزادگان بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند

آزادگان بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند

بوشهر- فرماندار تنگستان با بیان اینکه آزادگان بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند گفت: باید نسل امروز به ویژه جوانان با روحیه ایثارگری آزادگان بیش از پیش آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی چهارشنبه شب در نشست با آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس شهرستان تنگستان اظهار داشت: آزادگان سند هویت اسلامی و شرافت انسانی هستند که با مقاومت و ایستادگی و تبعیت از دین مبین اسلام یک فصل بابی برای توسعه دنیای اسلام فراهم کردند.

فرماندار تنگستان ادامه داد: آزادگان گرانبها ترین گوهر عمر خود را بر طبق اخلاص نهادند تا از عزت و آزادگی و شرف انسانی اسلامی پاسداری کنند و این گونه در پیشگاه پروردگار متعال و ملت بزرگ ایران سر افراز و سر بلند شدند.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: آزادگان بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و ضرورت دارد نسل امروز بویژه جوانان با روحیه ایثارگری آزادگان بیش از پیش آشنا شوند.

وی تصریح کرد: بازگشت آزادگان به میهن جز پر افتخارترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است و ملت بزرگ ایران خود را مدیون فداکاری و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان می‌داند.

لطفی اضافه کرد: آزادگان با صبر و صلابت پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادند، استقامت و پایداری بزرگترین درسی است که آزادگان به ملت ایران دادند.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: آرامش امروز خود را مدیون دلاور مردی‌های چون این آزادگان هستند و تأکید کرد که مردم ما همیشه قدردان خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان و جانبازان سرافراز هستند.

گفتنی در این مراسم از آزادگان سرافراز شهرستان با اهدا لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6210203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha