۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۲۱

معاون عمرانی استاندار خوزستان:

اولین جلسه ستاد اربعین ۱۴۰۴ خوزستان برگزار شد

اولین جلسه ستاد اربعین ۱۴۰۴ خوزستان برگزار شد

اهواز - معاون استاندار خوزستان گفت: ۲ روز پیش اولین جلسه اربعین سال ۱۴۰۴ را بررسی آسیب شناسی ها تشکیل داده ایم تا کار با آمادگی بهتر آغاز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان بیان کرد: بسیاری از کارهایی که ایام اربعین در عراق انجام شد، الگو گرفته از خوزستان بوده است.

وی تصریح کرد: از ۲ روز گذشته اولین جلسه اربعین سال ۱۴۰۴ را بررسی آسیب شناسی ها تشکیل داده ایم تا کار با آمادگی بهتر آغاز شود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان در خصوص اهم پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت، گفت: ۲ هزار و ۲۲۴ پروژه به ارزش ۱۶ هزار میلیارد تومان در استان آماده افتتاح است که از محل اعتبارات ملی، استانی و بخش خصوصی بوده است.

خانچی بیان کرد: بخش قابل ملاحظه‌ای از پروژه‌ها در حوزه روستایی است و بخشی دیگر در حوزه شهری، در واقع تلاش کردیم عدالت اجتماعی و عمرانی را در پروژه‌ها رعایت کنیم.

وی با بیان اینکه خوزستان به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است، اظهار کرد: امروز شاهد هستیم گوشه و کنار استان، به رغم اینکه مدیران درگیر برنامه‌های اربعین بودند از اقدامات هفته دولت هم غافل نشدند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان ادامه داد: از پروژه‌های مذکور در حوزه نفت و انرژی ۱۶۵ پروژه به ارزش ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.

خانچی بیان کرد: همچنین در حوزه راهسازی و راهداری نیز قریب به ۹۲ پروژه به ارزش یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم، افزود: ۵۱ پروژه در حوزه آموزش و پرورش با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان شامل ساخت و نوسازی و تعمیر ۱۲۰ کلاس درس در سطح استان را داریم که تعدادی از آنها چند روز گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان عنوان کرد: همچنین در حوزه صنعت و اقتصاد نیز هفت طرح صنعتی به ارزش یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان، در حوزه آبرسانی و شبکه فاضلاب ۳۳ پروژه به ارزش یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خواهیم داشت که بزودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

خانچی گفت: در حوزه مسکن و عمران شهری و روستایی نیز یک هزار و ۸۵۰ پروژه به ارزش چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از چند تن خادمان امام حسین (ع) در ستاد اربعین به نیابت از تمامی خادمان تجلیل شد. مقرر شد، دیگر خادمان نیز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6210217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha