۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۴۲

استاندار خوزستان:

چهار بانده کردن جاده اهواز - خرمشهر به سال آینده موکول نشود

چهار بانده کردن جاده اهواز - خرمشهر به سال آینده موکول نشود

اهواز - استاندار خوزستان گفت: چهار بانده کردن مسیر اهواز به خرمشهر در دستور کار قرار گیرد و به سال آینده موکول نشوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: در مقابل همه کسانی که برای انقلاب حسینی و اسلامی تلاش می‌کنند تسلیم هستیم تا زمانی که پرچم را به دست صاحب اصلی اش بسپارند.

استاندار خوزستان گفت: مدیران باید جلسات اربعین را دنبال و آسیب شناسی صورت گیرد، نقاط قوت، تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنند. همه دلسوزان و نخبگان نظرات خود را در این خصوص به استانداری اعلام کنند.

وی با بیان اینکه فرهنگ اربعین را به فرهنگ خود گره زده ایم، تصریح کرد: در مسیر تا چذابه کاملاً مشهود است که اربعین در تمام زندگی‌ها، محله‌ها و روستاها آمده است.

حسینی محراب گفت: تعریض جاده عبدالخان حتماً در دستور کار قرار گیرد. همچنین در محور خرمشهر باید چهار بانده کردن مسیر اهواز به خرمشهر در دستور کار قرار گیرد و به سال آینده موکول نشوند.

وی با اعلام اینکه در جلسه استانداران با رئیس جمهور مسائل خوبی مطرح شد، عنوان کرد: رئیس جمهور به کرامت و منزلت مردم در همه رویدادهای کشور اشاره کرد. مردم را سطوح دین و ستون کشور خواند و گفت باید در برخورد با دشمنان، با مردم باشیم.

به گفته استاندار خوزستان، رئیس جمهور اعلام کرد به هیچ وجه وقفه‌ای در خدمت رسانی به مردم ایجاد نشود. همچنین مطرح کرد تقویت نظم و امنیت عمومی در اولویت قرار گیرد

حسینی محراب ادامه داد: رئیس‌جمهور گفت استان‌ها برنامه داشته باشند و از ما خواست برای استان نقشه راهی ارائه دهیم. همچنین به صورت جدی گفت که اختیارات استان‌ها باید افزایش پیدا کند.

استاندار خوزستان افزود: مصرف برق امسال به صورت جدی بالا رفت. صنایع از این جهت مدیریت و به همین خاطر دچار مشکل شدند. به این جهت از صنایع عذرخواهی می‌کنیم. چرخه اقتصادی استان از طریق تولید انجام می‌شود.

حسینی محراب گفت: طرح‌های فدک و کوثر و… که مربوط به آب و برق برخی مناطق و روستاها است باید دنبال شود. باید بحث آب و برق استان به صورت ویژه، دنبال شود. خاموشی، باید خط قرمز استان باشد. همچنین در آستانه بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌ها هستیم که دستگاه‌های مرتبط باید آمادگی لازم را داشته باشند. مسائل مربوط به ترافیک، امنیت و سرمایش کلاس‌های درس در مدت زمان باقی مانده، دنبال شود.

وی عنوان کرد: خبر و اطلاع رسانی رویدادها مهم است لذا قدردان خبرنگاران، عکاسان، مستندسازان و همه فعالان این عرصه که کمک‌کننده دولت بودند هستیم و به آنها دست مریزاد می‌گوئیم.

کد خبر 6210227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      0 0
      با سلام .آقای حسینی محراب گفتن قرار گیرد .منظورشون از این متن ویا مخاطب چه کسی بوده.ایشون استاندار خوزستان است وباید بگن امسال حتما انجام میگیرد وافتتاح میشود.
    • یوسف ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      1 0
      فعلا که این جاده تقریبا ۱۱۰ کیلومتری دوساله که دارن ۱۰ کیلومترشو از سمت خرمشهر آسفالت میکنن و هنوز تمام نشده با این سرعت کار ۱۰۰ کیلومتر دیگه ش حالا حالاها کارداره
    • ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      0 0
      اتوبان خلیج فارس اهواز به ماهشهر آسفالتش داغونه یعنی اگر خاکی بود مسیر بهتر از الان بود ایقد ماشینها چپ راست میرن فرار از چاله و دست اندازه که مرتب تصادف میشه توفکرش باشین مسولین
    • مسعود IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۸
      0 0
      شما دو سال استاندار خوزستان بودی برای این جاده کاری نکردی ، حالا که دولت داره عوض میشه و استاندار جدید در راهه می فرمایید این جاده باید چهاربانده شود ؟؟؟