۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۳۶

بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال طرح ورزشی در آذربایجان غربی افتتاح شد

بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال طرح ورزشی در آذربایجان غربی افتتاح شد

ارومیه-مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ۵۴۵ میلیارد ریال طرح ورزشی شامل استخر سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و باشگاه سوارکاری در شهرستان‌های مختلف استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد بیرامی روز چهارشنبه در این زمینه افزود: استخر سرپوشیده نوروز شهر پیرانشهر یکی از این طرح هاست که در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی احداث شده است.

وی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این مجتمع ورزشی برای ۵۲ نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد شده است.

بیرامی ادامه داد: همچنین باشگاه سوارکاری کهر افشار تکاب که از سال ۱۳۹۸ راکد مانده بود، در زمینی به مساحت ۱۰ هزار و ۶۸۰ مترمربع فعال شده بود که در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: سالن اصطبل این باشگاه ۶۰۰ مترمربع بوده و ۱۶ رأس اسب از نژادهای مختلف در آن نگهداری می‌شود.

بیرامی گفت: بقیه فضاها شامل ۲ میدان مانژ و سالن‌های رفاهی و تفریحی است.

وی افزود: با افتتاح این باشگاه علاوه بر توسعه امکانات و فضاهای ورزشی در این رشته برای سه نفر به صورت مستقیم و برای ۱۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

وی در خصوص افتتاح زمین‌های چمن مصنوعی در مناطق مختلف استان نیز بیان کرد: این زمین‌ها در شهرهای زرآباد و قطور خوی، سرو ارومیه، حاجیلار چایپاره، روستاهای بدولی و مخور چالدران، آزاد و حاج علی کند مهاباد و روستای سلکعده خوی به بهره برداری رسیده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اضافه کرد: با افتتاح این زمین‌های چمن، بیش از ۱۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی در استان اضافه شده است.

کد خبر 6210253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha