۸ شهریور ۱۴۰۳، ۰:۳۲

مدیر امور آب و فاضلاب گناباد:

حدود ۵۰ اتفاق در طول مسیر خط انتقال آب گناباد رخ می‌دهد

حدود ۵۰ اتفاق در طول مسیر خط انتقال آب گناباد رخ می‌دهد

گناباد- مدیر امور آب و فاضلاب گناباد گفت: به دلیل فرسوده بودن بخش‌هایی از خط انتقال آب گناباد سالانه حدود ۵۰ اتفاق در طول مسیر این خط رخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید اکرادی عصر چهارشنبه در بازدید اصحاب رسانه خراسان رضوی از پروژه اصلاح خط انتقال آب گناباد اظهار کرد: از مجموع ۱۲۰ کیلومتر خط انتقال آب گناباد ۱۳ کیلومتر آن به دلیل فرسودگی پرحادثه ترین نقطه خط انتقال آب گناباد بود.

مدیر امور آب و فاضلاب گناباد افزود: در این مسیر ۱۳ کیلومتری که از گیسور تا مخزن آب تیزاب واقع در بخش مرکزی شهرستان گناباد قرار دارد سالانه اتفاق‌های زیادی رخ می‌داد که نیاز به صرف هزینه‌های بالایی داشت.

وی با اشاره به اینکه با تخصیص اعتبار یک هزار میلیارد ریال اصلاح این خط انتقال به عنوان پرحادثه ترین نقطه خط انتقال آب گناباد در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: خط انتقال آب گناباد به طول ۱۲۰ کیلومتر بعد از مشهد طولانی‌ترین خط انتقال آب در بین شهرستان‌های استان خراسان رضوی است و به دلیل فرسوده بودن بخش‌هایی از این خط انتقال آب سالانه حدود ۵۰ اتفاق در طول مسیر خط انتقال آب گناباد رخ می‌دهد.

اکرادی با بیان اینکه اصلاح چهار کیلومتر از نقاط فرسوده و پرحادثه خط انتقال آب گناباد طی سال‌های گذشته انجام شده بود گفت: آب مورد نیاز مناطق شهری گناباد از ۲۲ حلقه چاه عمیق و آب شرب مورد نیاز ۷۵ روستای تحت پوشش نیز از ۴۲ حلقه چاه عمیق، ۱۱ مجتمع آبرسانی و ۹۹ دستگاه منبع آب زمینی و هوایی تأمین می‌شود.

کد خبر 6210281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha