۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۸

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس تاکید کرد؛

ضرورت تحقق عدالت در روستاهای محروم استان سمنان

ضرورت تحقق عدالت در روستاهای محروم استان سمنان

میامی- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس بابیان اینکه پیشرفت با انسجام و وحدت حاصل می‌شود، گفت: محروم‌ترین نقاط روستایی استان نیز باید از عدالت و توزیع امکانات بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد عجم پیش از ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح همزمان پروژه‌های هفته دولت میامی به میزبانی سالن اداره فرهنگ و ارشاد این شهر بابیان اینکه پیشرفت و آبادانی یک سرزمین در سایه انسجام و وحدت حاصل می‌شود، ابراز داشت: در استان سمنان نیز می‌بایست از اختلافات دوری و برای حفظ وحدت تلاش کرد.

وی بابیان اینکه هر چه وفاق و برادری در جامعه بیشتر باشد آن سرزمین مسیر اعتلا و رشد خود را با سرعت بیشتری طی می‌کند، افزود: یکی از راه‌های تحقق این آرمان توزیع امکانات در دورترین و محروم‌ترین نقاط استان سمنان است.

عضو خانه ملت با بیان اینکه مسؤولان باید هم افزایی، همپوشانی و هم دلی را در صحنه‌های مختلف خدمت رسانی به مردم به نمایش بگذارند، ابراز داشت: این همان مصداق شکرگذاری فرصت خدمت است.

عجم بابیان اینکه فرصت خدمت، روزی خداوند است که باید شکرگزار باشیم، تصریح کرد: پاسخگویی با زبان لیّن و روی باز با مردم از جمله شکرگزاری این نعمت است.

وی بابیان اینکه اخلاص و اشراف بر مسائل محیطی، از عوامل توفیق در امور است، افزود: امیدواریم دولت چهاردهم نیز با نگاه رهبر معظم انقلاب، اشراف بر داشته‌های کشور را پیدا کرده و در بین مردم حضور پیدا کنند.

کد خبر 6210547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha