۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۱۵

ثبت‌نام داوران کودک و نوجوان در یک جشنواره سینمایی

ثبت‌نام داوران کودک و نوجوان در یک جشنواره سینمایی

فراخوان ثبت‌نام داوران کودک و نوجوان سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ایران منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور اطلاع رسانی و ارتباطات رسانه‌ای سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، فراخوان ثبت‌نام داوران کودک و نوجوان سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ایران منتشر شد و متقاضیان می‌توانند از روز جمعه ۹ شهریور نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند.

تمامی کودکان سنین ۹ تا ۱۲ سال و نوجوانان سنین ۱۳ تا ۱۶ سال می‌توانند از روز جمعه نهم شهریور با مراجعه به سامانه ثبت نام جشنواره به نشانی WWW.PORTAL.ICFF.IR نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام کنند.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، مهلت ثبت‌نام تا پایان روز یکشنبه ۱۸ شهریور بوده و قابل تمدید نخواهد بود. ضمن اینکه متقاضیان میبایست حتماً ساکن شهر اصفهان باشند. همچنین عکس بارگذاری شده متقاضیان داوری این بخش باید کاملاً واضح بوده و تصویر دختران حتماً با حجاب اسلامی باشد.

بر اساس این گزارش تمامی پذیرفته‌شدگان بخش داوران کودک و نوجوان، ملزم به تماشای کلیه آثار جشنواره از تاریخ ۱۴ تا ۱۹ مهر ۱۴۰۳ در شهر اصفهان هستند.

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۴ تا ۱۹ مهر با دبیری مجید زین العابدین به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 6211066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha