۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶

قناعتی تاکید کرد؛

برگزاری دوره تکمیلی کمک پرستاری به کمک کادر درمان آمد

برگزاری دوره تکمیلی کمک پرستاری به کمک کادر درمان آمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر تغییرات آگاهانه مبتنی بر نیاز جامعه گفت: برگزاری دوره تکمیلی کمک پرستاری که به کمک کادر درمان آمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره تکمیلی کمک پرستاری به منظور افزایش توانمندی‌های علمی و مهارتی ۲۹۳ کمک پرستار حائز شرایط از تابستان سال ۱۴۰۲ تا بهار ۱۴۰۳ برگزار و در آئین اختتامیه آن، از برگزیدگان این دوره قدردانی شد.

در این مراسم، حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر اهمیت مقوله آموزش در افزایش بهره وری گفت: به ازای هر سال آموزش، بهره وری و درآمد ناشی از آن افزایش می‌یابد.

وی، آموزش خلاق را عامل مهم افزایش توانمندی دانست و افزود: بسیاری از شخصیت‌های برجسته و خلاق، آموزش‌های متعارف کلاسیک ندیده اند بنابراین مهم است که دانشگاه‌ها آموزش‌های عملی و علم نافع را به فراگیران بیاموزند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر تغییرات آگاهانه مبتنی بر نیاز جامعه گفت: تغییرات باید متناسب با شرایط و نیاز جامعه صورت گیرد؛ مانند برگزاری دوره تکمیلی کمک پرستاری که به کمک کادر درمان آمد.

قناعتی، حضور کمک پرستاران را در کاهش فشار سنگین کار پرستاران مؤثر دانست و افزود: افرادی که بر حسب مشاهده و نیاز مطالعه می‌کنند رشد بهتری خواهند داشت و با مطالعه به آگاهی و مهارت‌های خود بیفزایید.

وی از تلاش‌های برگزار کنندگان این دوره قدردانی کرد و گفت: امیدوارم برگزاری این دوره برای توانمندی بیشتر همکاران ادامه یابد.

کد خبر 6211102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha