۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۰۴

فرماندار ویژه کاشان مطرح کرد؛

پرداخت ۹ هزار فقره وام نهضت ملی مسکن از سال گذشته تاکنون در کاشان

پرداخت ۹ هزار فقره وام نهضت ملی مسکن از سال گذشته تاکنون در کاشان

کاشان - فرماندار ویژه کاشان گفت: از سال گذشته تاکنون ۹ هزار فقره وام نهضت ملی مسکن در کاشان پرداخت شده است.

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: خدمتگزاران به مردم باید شهیدان رجایی و رئیسی را به عنوان الگوی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه باید منش شهیدان رئیسی و رجایی جهادی و برای خدمت به مردم بود، ابراز داشت: این شهید بزرگوار در راستای خدمت به مردم در میدان و بین مردم حاضر بود و از نزدیک مشکلات مردم را پیگیری می‌کرد.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به سفر شهید رئیسی به استان اصفهان تصریح کرد: در جریان این سفر حدود پنج هزار میلیارد تومان پروژه مصوب شد که حدود سه هزار میلیارد تومان آن تاکنون محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین درخواست‌های مردم کاشان به خصوص راوند احداث دهانه دوم پل راوند بود، گفت: بعد از ۲۰ سال مجوز احداث این پروژه صادر شد که این موضوع علاوه بر مردم کاشان برای مردم روستاهای بالادست هم بسیار کارآمد خواهد بود.

محمدی فشارکی خاطرنشان کرد: از دیگر پروژه‌های دیگر تکمیل و بهره برداری از پل شهید احمدی روشن، دوبانده شدن محور کاشان-بادرود و ادامه دو بانده شدن محور کاشان-برزک می‌توان اشاره کرد.

وی همچنین با اشاره به دو هزار واحد مسکن دولت ساز گفت: یک هزار واحد شهری و روستایی هم در قالب واگذاری اراضی هم انجام شد.

فرماندار ویژه کاشان از پرداخت ۹ هزار فقره وام نهضت ملی مسکن از سال گذشته تاکنون خبر داد و گفت: ۱۱۰ هکتار زمین به ارزش یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در قالب ۲۱۲ فقره حکم آزاد شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه شهری ابراز داشت: تا به امروز ۳۰۰ هزار تن آسفالت در شهرستان ریخته شده است.

محمدی فشارکی یکی از مهمترین پروژه‌های کلان را منطقه ویژه اقتصادی دانست و اظهار داشت: زیرساخت‌های لازم برای فاز اول این پروژه به مساحت ۲۵۰ هکتار در دستور کار قرار گرفته است و برای بهره برداری کامل حدود سه هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

کد خبر 6211478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha