۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۷:۵۲

رویدادتک‌گویی عاشورایی۷۳فرصتی برای تولید آثار کار اولی ها بود

رویدادتک‌گویی عاشورایی۷۳فرصتی برای تولید آثار کار اولی ها بود

قم- دبیر نخستین رویداد تک‌گویی عاشورایی ۷۳ گفت: ۱۵۰ هنرمند در قالب ۱۴ نمایش در رویداد تک‌گویی عاشورایی ۷۳ حاضر هستند و این رویداد فرصت خوبی برای تولید کار توسط کاراولی ها بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدصدرا میرئی دبیر نخستین رویداد تک‌گویی عاشورایی ۷۳ در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به کار اولی های حوزه هنری اظهار کرد: همیشه افرادی هستند که تجربه و توان تولید کارهای فاخر هنری دارند ولی به علت موانعی توان تولید را ندارند؛ ایجاد بستر تولید برای جوانان کار اولی یکی از مهم‌ترین اهداف این رویداد بوده است.

وی با اشاره به امکانات پیش‌بینی شده برای تیم‌های تولید ابراز کرد: تجهیزات صحنه، مشاور هنری، محل تمرین، و… ازجمله امکاناتی بوده که در اختیار تیم‌ها قرارداده شده تا کمی از دغدغه افراد تولیدکننده کمتر شود.

میرئی با اشاره به آثار حاضر در این رویداد ادامه داد: ۶ کار در بخش مسابقه اصلی و ۸ کار در بخش جنبی رویداد حاضر هستند که مجموعاً ۱۵۰ هنرمند در قالب این ۱۴ نمایش در رویداد حاضر هستند.

دبیر نخستین رویداد تک‌گویی عاشورایی ۷۳ ضمن بیان اینکه استقبال بازدیدکنندگان در روز اول چشمگیر بود تصریح کرد: استقبال بازدیدکنندگان در روز اول با وجود نبود پشتیبان مالی به جز حوزه هنری انقلاب اسلامی بسیار چشمگیر قابل قبول بود.

وی افزود: مجموع بازدیدکنندگان روز اول مجموعاً ۳۰۰ نفر بود که بعضاً در برخی از کارها تعداد بازدیدکنندگان بیشتر از ظرفیت سالن‌های نمایش بود.

کد خبر 6211677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha