۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۰۶

امام جمعه بیجار:

حضور جوانان در مساجد تقویت شود

حضور جوانان در مساجد تقویت شود

بیجار- امام جمعه بیجار گفت: باید تلاش لازم صورت بگیرد تا حضور جوانان در مساجد تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خورشیدی ظهر شنبه در جلسه ستاد اقامه نماز بیجار اظهار کرد: نماز در دین مبین اسلام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و پیامبر مکرم اسلام در تعبیری می‌فرماید نماز ستون دین است.

وی افزود: این تشبیه بسیار مهمی است و یکی از ستون‌های دین نماز است و چه بهتر نماز را در اول وقت و به صورت جماعت و تا حد ممکن در مساجد اقامه کنیم.

امام جمعه بیجار عنوان کرد: در ادارت باید نماز جماعت اقامه شود و بهترین مکان به نماز خانه‌ها اختصاص یابد و اهتمام جدی در این زمینه صورت بگیرد.

لزوم آشنایی روحانیون با مشکلات محلات

وی گفت: در سطح مساجد لازم است تا روحانیون محله محور باشند و با مشکلات مردم و محله آشنا باشند و در راستای کمک و رفع آن تلاش کنند که خود این مهم به عاملی برای جذب بیشتر افراد و بالاخص جوانان به سمت مسجد تبدیل می‌شود.

حجت الاسلام خورشیدی خاطر نشان کرد: حضور جوانان باید در مساجد تقویت شود و باید در راستای حضور جوانان در این مکان دینی تلاش لازم را به عمل آید.

وی تقویت کارکردهای مساجد را نیازمند اجرای فعالیت‌های فرهنگی و دینی در سطح مساجد خواند و افزود: متولیان امر باید با اجرای فعالیت‌های دینی و فرهنگی در مساجد زمینه حضور احاد مردم را فراهم کنند.

کد خبر 6212060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha