۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۸

امام جمعه تبریز:

رزمندگان پدافند هوایی در صیانت از حریم کشور تلاش شبانه روزی دارند

رزمندگان پدافند هوایی در صیانت از حریم کشور تلاش شبانه روزی دارند

تبریز- امام جمعه تبریز گفت: رزمندگان پدافند هوایی در صیانت از حریم هوایی کشور تلاش شبانه روزی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد مطهری اصل ظهر شنبه در دیدار با فرمانده و جمعی از کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال غرب با تبریک روز پدافند هوایی اظهار کرد: پدافند هوایی با تکیه بر توان جوانان انقلابی و جهادی خود روزنه‌های ورود به آسمان کشور را به روی دشمنان بسته است و با آمادگی رزمی و توان عملیاتی بالا اجازه ماجراجویی را به هیچ بدخواهی نداده و نخواهد داد.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه رزمندگان پدافند هوایی در صیانت از حریم هوایی کشور تلاش شبانه روزی دارند افزود: این نیروی پرتوان توانسته با کار جهادی در طراحی و تولید انواع سامانه‌های موشکی، رادارها، پهپادها، سامانه‌های جمع آوری اطلاعات، تجهیزات جنگ الکترونیک و سایبر با بالاترین فناوری‌ها به خودکفایی دست پیدا کرده و نیازهای دفاعی خود را در همه زمینه‌ها متناسب با تهدیدات پیشرفته هوافضا طراحی و تولید کند.

رزمندگان پدافند هوایی در صیانت از حریم کشور تلاش شبانه روزی دارند

حجت الاسلام مطهری اصل گفت: مدافعان آسمان کشور ثابت کرده‌اند برای دفاع از حریم هوایی کشور، عزت و آزادی و حفظ دستاوردهای نظام حاضرند جان خود را فدای ملت و کشور نمایند.

در ابتدای این دیدار امیر سرتیپ دوم عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب از آخرین وضعیت و دفاع رزمی این نیرو در این منطقه گزارش داد.

کد خبر 6212234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha