۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۵۸

رئیس پلیس راه البرز خبر داد؛

پیش بینی تمهیدات لازم برای افزایش سفرهای پایان تابستان

پیش بینی تمهیدات لازم برای افزایش سفرهای پایان تابستان

کرج- رئیس پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به حجم بالای سفرهای ‌تابستانی برای ایمنی سفر در راه‌های این استان اقدامات لازم پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان کرمی گفت: پیش بینی می‌شود در روزهای پایانی فصل تابستان شاهد بار ترافیکی سنگین و افزایش سفر در راه‌های استان البرز باشیم که انتظار می‌رود مسافران همکاری بیش از پیش با پلیس راه داشته باشند.

وی گفت: هموطنانی که قصد سفر دارند نسبت به مدیریت زمان سفر خود اقدام کنند تا شاهد ترافیک سنگین‌تر به ویژه در جاده کرج - چالوس نباشیم.

رئیس پلیس راه البرز اضافه کرد: چنانچه رانندگان قصد سفر به استان‌های شمالی کشور از آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس را دارند در صورت ترافیک سنگین می‌توانند از محورهای جایگزین استفاده کنند.

سرهنگ کرمی افزود: در جاده کرج - چالوس با توجه به کوهستانی بودن و جذابیت سفر، تردد بیشتری را شاهد هستیم که امیدواریم سفرهای تابستانی امسال، ایمن و بدون هیچ حادثه‌ای باشد که این متضمن همکاری مردم با پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.

وی اظهار کرد: مأموران پلیس راه استان البرز با تخلفات حادثه ساز رانندگی به شدت برخورد خواهد شد.

سرهنگ کرمی گفت: نبستن کمربند ایمنی، سبقت و سرعت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی و حرکات مارپیچ از جمله تخلفاتی است که پلیس به شدت برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راه استان گفت: مسافران هنگام سفر از توقف در حاشیه راه‌های استان البرز به ویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند، زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می‌افزاید.

وی بیان کرد: پایگاه‌های ثابت و سیار پلیس پلیس راه البرز وضعیت ترافیکی جاده‌های استان البرز را در اوج سفرها رصد می‌کنند.

سرهنگ کرمی در پایان گفت: مسافران با برنامه ریزی مناسب پرهیز از عجله و شتاب توأم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام به رانندگی کنند.

کد خبر 6212337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha