۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۱۰

گزارش خبرنگار مهر از پاریس؛

تیم ملی گلبال ایران برابر برزیل به تساوی رسید

تیم ملی گلبال ایران برابر برزیل به تساوی رسید

ملی پوشان گلبال کشورمان در آخرین ثانیه های دیدار برابر برزیل از شکست برابر این تیم گریختند و بازی را به تساوی کشاندند.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، دیدار تیم‌های ملی گلبال ایران و برزیل از گروه A، در بازی‌های پارالمپیک پاریس از ساعت ۱۷:۳۰ روز شنبه در سالن شماره ۶ ورزشگاه ساوث پاریس (South Paris Arena) آغاز شد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود برزیل خاتمه یافت و در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام شد روند تیم ملی تغییر کرد و در حالی که چند ثانیه به پایان بازی مانده بود میلاد سوری با پرتابی دقیق کار را به تساوی کشاند و این بازی در نهایت با تساوی ۷ بر ۷ به پایان رسید. گل‌های تیم ملی کشورمان را نعمت‌الله سرافراز (۴ گل) و میلاد سوری (۳ گل) به ثمر رساندند.

تیم ملی کشورمان روز گذشته در نخستین دیدار خود موفق شد با نتیجه ۱۲ بر ۸ فرانسه را شکست دهد.

ملی‌پوشان گلبال فردا یکشنبه در آخرین بازی مرحله گروهی با آمریکا دیدار می‌کنند. در گروه B مسابقات هم تیم‌های چین، ژاپن، مصر و اوکراین حضور دارند.

محمد پرنیا، حسن جعفری، نعمت‌الله سرافراز، میلاد سوری، مهدی عباسی و محمدمهدی نفیسی ملی‌پوشان گلبال ایران در بازی‌های پارالمپیک پاریس هستند.
بهمن دوستی (سرمربی) و محمدکریم کولیوند (مربی) نیز کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.

ایران بازی‌های پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ و توکیو ۲۰۲۰ غایب بود و پس از ۱۲ سال بار دیگر به صحنه این بازی‌ها بازگشته است. گلبال مردان ایران در پارالمپیک‌های ۱۹۸۸ سئول، ۲۰۰۸پ کن، ۲۰۱۲ لندن حضور داشته که در پکن در رده نهم و در لندن در رده پنجم قرار گرفت.

تیم ملی گلبال در بازی‌های پارآسیایی هانگژو مدال برنز. ۲۰۱۸ جاکارتا طلا. اینچئون طلا و گوانگجو برنز کسب کرد.

مسابقات گلبال پارالمپیک با حضور مجموعاً ۹۶و رزشکار در دو بخش مردان (۸ تیم) و زنان (۸ تیم)، از ۸ تا ۱۵ شهریور در سالن شش ورزشگاه ساوث پاریس (South Paris Arena) برگزار می‌شود.

کد خبر 6212573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha