۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۳۵

با حضور رئیس قوه قضائیه؛

اسناد مالکیت اهالی آب‌پخش واگذار شد

اسناد مالکیت اهالی آب‌پخش واگذار شد

بوشهر- در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه اسناد مالکیت اهالی آب‌پخش به مالکان واگذار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی صبح یکشنبه در این مراسم اظهار کرد: صدور اسناد مالکیت اراضی و املاک مردم آب‌پخش یک مطالبه ۷۰ ساله بوده که با پیگیری‌های صورت گرفته این امر محقق شده است.

ابراهیم رضایی اضافه کرد: در این زمینه شاهد همکاری و پیگیری مجدانه و شبانه‌روزی رئیس‌کل دادگستری و مدیرکل ثبت استان بوشهر و همچنین همراهی رئیس قوه قضائیه و رئیس و معاونین سازمان ثبت کشور هستیم.

وی با تقدیر از کسانی که از گذشته تاکنون در پیگیری مساله صدور اسناد مالکیت در آب‌پخش مشارکت داشته‌اند افزود: شاهد تلاش‌ها و مساعد رئیس کارآمد و توانمند قوه قضائیه بوده‌ایم.

نماینده دشتستان در مجلس ادامه داد: این برنامه تجلیل از خدمات مؤثر دستگاه قضائی است که یک معضل ۷۰ ساله را حل کردند و اکنون موجب رضایت‌مندی مردم شده است.

وی از تحول در رویه دستگاه قضائی در استان بوشهر تقدیر کرد و گفت: در نبرد مردم با بروکراسی اداری، دستگاه قضائی سمت مردم ایستاد و رئیس کل دادگستری مجاهدانه تلاش کردند و توانستند حق مردم را بگیرند.

رضایی خاطرنشان کرد: این کار بزرگ سرمایه اجتماعی نظام اسلامی را افزایش داد و اثبات کارآمدی نظام اسلامی است. موانع بزرگی در مسیر بود و همه پای مردم ایستادند تا این مشکل بزرگ را حل کنند.

رضایی استقرار واحدهای قضائی در دشتستان را یک مطالبه دانست و گفت: اینها اداراتی هستند که محل مراجعه مردم است و انتظار است که ادارات مربوطه در آن مستقر شود.

وی بیان کرد: مشکل اسناد در دیگر نقاط شهرستان نیز وجود دارد که انتظار داریم مشکل حل شود. امید است با پیگیری دستگاه قضائی حق مردم استان از صنایع نفت، گاز و پتروشیمی گرفته شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بخش عمده صنایع نفت و گاز در استان بوشهر است ولی بیمارستان نفت در استان دیگری ساخته می‌شود و یا کارگرها را از دیگر استان‌ها می‌گیرند و به استان پاسخگو نیستند که باید حق و حقوق مردم پیگیری شود.

کد خبر 6212632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha