۱۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۰۶

مدیرعامل هلال احمر بوشهر خبر داد؛

مشارکت داوطلبان بوشهری در طرح ملی «قدم به قدم در مسیر بهشت»

مشارکت داوطلبان بوشهری در طرح ملی «قدم به قدم در مسیر بهشت»

بوشهر- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از مشارکت داوطلبان بوشهری در طرح ملی «قدم به قدم در مسیر بهشت» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ملی «قدم به قدم در مسیر بهشت» برای ارائه خدمات ویلچری به سالمندان و افراد ناتوان زائر حرم امام رضا (ع) به همت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در حال اجرا است.

وی افزود: با توجه به اهمیت ویژه و نگاه جمعیت هلال احمر به خدمت رسانی در مراسم دهه پایانی ماه صفر گفت: حدود ۱۰۰ نفر از جوانان داوطلب و پرسنل معاونت امور جوانان این استان برای خدمت‌رسانی به زائران حضرت علی بن موسی الرضا به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: سه هزار عضو جوان جمعیت هلال احمر با حضور در مسیر منتهی به حرم ملکوتی امام هشتم به مردم ارائه خدمات می‌کنند.

ارائه خدمات درمانی

وی تاکید کرد: تیم ۵۰ نفره متشکل از پزشک فوق تخصص، متخصص، عمومی، پرستار، ماما، فوریت‌های پزشکی، تکنسین دارو به همراه کادر پرسنلی و امدادی از ۲۱ مرداد ماه به کشور عراق اعزام شده بودند.

ایزدپناه با اشاره به ثبت ۱۰ هزار مورد خدمات پاراکلینیکی افزود: جمعیت هلال احمر استان با استقرار در منطقه تعلیب شهر کربلا اقدام به برپایی مرکز درمانی کرد که به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته پاسخگو مراجعین و بیماران بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: ۶ هزار و ۳۱۵ نفر از خدمات پزشکان تیم درمان هلال احمر استان بوشهر خدمات درمانی دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در طی مدت برپایی این مرکز درمانی ۳۱ مورد نیازمند اقدامات بیمارستانی بوده که توسط آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر استان بوشهر مستقر در شهر کربلا به بیمارستان‌های الحسین و امام علی (ع) اعزام شدند.

ایزدپناه ضمن قدردانی از حضور و تلاش شبانه روی تیم درمانی این جمعیت گفت: رسالت هلال احمر خدمت رسانی و ارائه خدمات به مردم است و خدا را شاکریم که نعمت خدمت به زائرین مراسم میلیونی پیاده‌روی اربعین حسینی را به این مجموعه عطا نمود.

کد خبر 6212664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha