۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۰۹

به‌منظور ارائه خدمات بیشتر به گردشگران؛

زیرساخت‌های خدماتی در روستای گردشگری «بیشه» لرستان ارتقا یافت

زیرساخت‌های خدماتی در روستای گردشگری «بیشه» لرستان ارتقا یافت

خرم‌آباد - معاون اداره کل میراث‌فرهنگی لرستان از بهبود زیرساخت‌های خدماتی برای گردشگران در روستای گردشگری «بیشه» این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الله عباسیان در سخنانی، اظهار داشت: در راستای رفع نواقص روستای «بیشه» برای ثبت در بهترین روستاهای جهانی سازمان جهانگردی و همچنین خدمات‌رسانی بیشتر به گردشگران اقدامات زیرساختی و خدماتی توسط دهیاری این روستا انجام شده است.

وی اضافه کرد: در این راستا تعمیر و تقویت برج‌های نوری مشرف به آبشار و سکوهای اسکان مسافران و گردشگران مورد تعمیر قرار گرفته است.

معاون اداره کل میراث‌فرهنگی لرستان، تصریح کرد: همچنین روشنایی و ایجاد نرده حفاظ در گلزار شهدای روستا، شستشو معابر روستا «بیشه»، احداث سه‌نقطه آبخوری، ایجاد دیواره حائل رودخانه و بازسازی معابر روستا، ساخت و نصب تابلوهای راهنما در پارکینگ و محدوده آبشار از جمله خدماتی ارائه شده در راستای بهسازی و پاک‌سازی روستای یاد شده بوده است.

عباسیان، افزود: تعمیر دوربین‌های پایش در پارکینگ و روستا، کاشت هزار و ۷۰۰ اصله نهال در روستا با کمک منابع طبیعی و اداره کل محیط‌زیست از دیگر خدمات ارائه شده در این روستا است.

وی گفت: احداث کانال بتنی و جدول‌کشی روستا و تعمیر و سرویس ماشین زباله و سطل زباله نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این روستای هدف گردشگری بوده است.

معاون اداره مل میراث‌فرهنگی لرستان، اضافه کرد: در راستای اقدامات فرهنگی، نصب پوسترهای عفاف و حجاب نیز اجرایی شده است.

کد خبر 6213339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha