۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۰۶

در ایام شهادت امام رضا(ع)؛

بانوی زندانی بدهکار در شیراز با مساعدت آستان قدس رضوی آزاد شد

بانوی زندانی بدهکار در شیراز با مساعدت آستان قدس رضوی آزاد شد

شیراز- بانوی زندانی بدهکار در شیراز در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع) با همکاری دفتر آستان قدس رضوی در فارس، آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، بانوی زندانی بدهکار در شیراز که به دلیل داشتن چندین فقره چک برگشتی و ضمانت به همراه همسرش در زندان به سر می‌برد، با عنایت امام رضا (علیه السلام) و در ایام شهادت آن امام رئوف و با مساعدت دفتر آستان رضوی استان فارس، این بانوی زندانی آزاد شد.

در ایام زندانی این فرد و همسرش سه فرزند ۳ ساله و ۶ ساله تحویل بهزیستی شده بود که با آزادی مادر این سه فرزند، فرزندان در آغوش مادر قرار گرفتند.

میزان بدهی این بانوی زندانی بدهکار ۷۰۰ میلیون تومان بود که با مساعدت نام امام رضا (ع) این مبلغ با گذشت شاکی و دریافت ۲۰۰ میلیون اخذ گذشت انجام شد.

در این زمینه جابر مهدی یار مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان فارس با اشاره به اینکه یکی از اموری که خادمان امام رضا علیه السلام در کنار رسیدگی به امور محرومین در مناطق کمتر توسعه یافته انجام می‌دهند مشارکت در آزادی زندانیان بدهکار است، گفت: رسیدگی به افرادی که به دلیل جرایم غیرعمد زندانی هستند در اولویت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی کانون‌های خدمت رضوی قرار دارد، با مساعدت دفتر آستان قدس رضوی، ستاد دیه، دستگاه قضائی و خیرین استان فارس این بانوی زندانی آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشت.

مهدی یار با تقدیر از خیرین و نیکوکاران ارجمند در این عرصه و مشارکت دستگاه قضائی و ستاد دیه استان فارس افزود: از سال گذشته تاکنون ۷۳۰ مورد آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در فارس محقق شده و فارس توانست مقام اول کشور را در این زمینه کسب نماید و در سال جاری نیز این هشتاد و هفتمین فرد آزاد شده از زندان می‌باشد.

کد خبر 6213604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha