۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۰۸

دوره سواد رسانه ویژه طلاب تهران برگزار می‌شود

دوره سواد رسانه ویژه طلاب تهران برگزار می‌شود

معاون تبلیغ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران گفت: دوره آموزشی و مهارتی سواد رسانه و فضای مجازی ویژه طلاب برادر استان تهران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عباس مذهب جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این دوره آموزشی به صورت رایگان و در قالب یک روز ویژه طلاب برادر برگزار می‌شود.

به گفته معاون تبلیغ حوزه علمیه تهران، سرفصل‌های این دوره آموزشی شامل جریان شناسی رسانه‌ای، اخلاق در رسانه، متاورس، آشنایی با هوش مصنوعی و ابزارهای کاربردی آن و کنشگری فعال می‌شود.

وی اعطای گواهینامه پایان دوره را یکی از مزایای شرکت در این دوره آموزشی ذکر کرد و گفت: بهره‌مندی از اساتید برجسته کشور و عضویت در شبکه طلاب فعال در فضای مجازی از دیگر مزایای شرکت در این دوره است.

حجت‌الاسلام مذهب جعفری افزود: تاکنون برخی مدارس علمیه دوره‌های آموزشی سواد رسانه را برای طلاب خود برگزار کردند ولی این نخستین مرتبه است که مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران این دوره آموزشی را برگزار می‌کند.

وی اظهار کرد: طلاب علاقه‌مند تا ۲۰ شهریور فرصت دارند از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/a۷۴nWg۱ برای شرکت در این دوره آموزشی ثبت‌نام کنند.

کد خبر 6214991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha