۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۹:۳۰

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

برگزاری دوره‌های غیرحضوری رایگان برای طلاب و خانواده‌ها

برگزاری دوره‌های غیرحضوری رایگان برای طلاب و خانواده‌ها

مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه‌های علمیه گفت: دوره‌های آموزشی غیرحضوری برای طلاب حوزه‌های علمیه و خانواده‌هایشان به صورت رایگان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدحسن زنگویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص راه‌اندازی سامانه مهارت‌خانه طلاب برای برگزاری دوره‌های آموزش غیرحضوری اظهار کرد: این سامانه در حال حاضر ۹۶ هزار و ۳۷۳ کاربر دارد که شامل طلاب برادر و خواهر، اساتید حوزه‌های علمیه و برخی خانواده‌های طلاب هستند.

وی با بیان این که دوره‌های مهارتی این سامانه به صورت رایگان برگزار می‌شود، گفت: تاکنون ۵۱۶ دوره مهارتی در سامانه مهارت‌خانه طلاب بارگزاری شده که از این تعداد ۳۲۰ دوره آموزشی فعال و مابقی غیرفعال است. برای ورود به دوره‌های غیرفعال، شرایط خاص نیاز دارد و در اختیار همه نیست.

به گفته مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه‌های علمیه، تاکنون ۴ هزار و ۳۴۲ قطعه فیلم آموزشی در این سامانه بارگذاری شده است.

حجت‌الاسلام زنگویی با بیان این که دوره‌های متعددی از طریق این سامانه به صورت غیرحضوری برگزار شده است، اظهار کرد: یکی از دوره‌های شاخص این سامانه دوره مقدماتی مربیان مدارس امین است که ۷۰ هزار و ۶۲۵ کاربر در آن شرکت کرده‌اند.

وی افزود: در دوره جامع بدو تبلیغ هجرت و بینات که در سال ۱۴۰۲ برگزار شد ۵ هزار و ۲۲۳ نفر شرکت کردند.

وی تصریح کرد: دوره ویژه طلاب وظیفه آموزش و پرورش، دوره جامع سیر مطالعات شهید مطهری، سواد رسانه، انتخابات، تولید رسانه‌ای، نقد مسیحیت و… از دیگر دوره‌های آموزشی سامانه مهارت‌خانه طلاب است که برای طلاب و خانواده‌هایشان برگزار شده است.

کد خبر 6168805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha