۱۴ شهریور ۱۴۰۳، ۰:۲۶

معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر داد؛

ورزشگاه فولادشهر مورد تایید ناظران فیفا قرار گرفت

ورزشگاه فولادشهر مورد تایید ناظران فیفا قرار گرفت

حامد مومنی با بیان اینکه ورزشگاه فولادشهر اصفهان مشکلی برای بازی ایران و قرقیزستان ندارد، گفت: ناظران فیفا از این ورزشگاه بازدید کردند و مورد تایید آنها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد مؤمنی در خصوص روند بازسازی ورزشگاه فولادشهر اصفهان اظهار داشت: طبق استانداردهای لازم آبیاری اتوماتیک در این ورزشگاه وجود نداشت و اسکوربرد هم ایراد داشت که خوشبختانه با کار مداومی که ۳۰ روزه انجام شد با همکاری باشگاه و کارخانه ذوب آهن و هیئت فوتبال استان اصفهان و با مدیریت فدراسیون فوتبال این کارها انجام شد و خدا را شکر اکنون ورزشگاه فولادشهر در شرایطی است که روز سه‌شنبه (۱۳ شهریور) بازدید نهایی توسط ناظران فیفا انجام شد و آماده میزبانی از مسابقه ایران و قرقیزستان در انتخابی مرحله سوم جام جهانی ۲۰۲۶ است.

او در رابطه با کیفیت اسکوربرد تازه نصب شده در ورزشگاه فولادشهر توضیح داد: راستش را بخواهید نمی‌توانیم بگوییم که این اسکوربرد بهترین کیفیت را دارد و در حد مثلاً کیفیت برگزاری مسابقات جام جهانی است اما کیفیت آن در حدی است که ما مسابقات این مرحله که انتخابی جام جهانی است را بتوانیم برگزار کنیم.

او ادامه داد: در رابطه با این اسکوربرد نکته و گزارش منفی از سمت AFC و فیفا دریافت نکردیم و برای این مسابقه، اسکوربرد جدید شرایط ایده‌آل را برای ما فراهم می‌کند.

معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص کیفی چمن ورزشگاه فولادشهر خاطر نشان کرد: کیفیت چمن این ورزشگاه بهتر از ورزشگاه نقش جهان است و می‌خواهم از همین جا اطلاع دهم که باشگاه سپاهان هم به علت بازسازی‌هایی که در ورزشگاه فولادشهر افتاده است و تمام پیشرفت‌هایی که در ورزشگاه فولادشهر انجام شده این استادیوم را به عنوان میزبان مسابقات آسیایی خود انتخاب کرده و انشاالله تیم سپاهان هم مسابقات آسیایی خود را در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌کند و این نشان دهنده این است که به هر حال این استادیوم به حداقل استانداردها برای میزبانی مسابقات بین‌المللی رسیده است.

مؤمنی در پایان گفت: ناظران فیفا ظهر روز (سه‌شنبه ۱۳ شهریور) وارد اصفهان شدند و بازدیدهای خود را از استادیوم انجام دادند و امروز (چهارشنبه ۱۴ شهریور) هم رأس ساعت ۱۰ صبح انشاالله جلسه هماهنگی بازی ایران و قرقیزستان را برگزار خواهیم کرد. ورزشگاه فولادشهر مورد تأیید ناظران فیفا قرار گرفته و هیچ مشکلی در آن نیست.

کد خبر 6215340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • همکار IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
      3 0
      سلام همکاران گرامی، برای بازدید بیشتر لطفا به اصفهان هم لینک بدید خبرهای مربوط به بازی ایران و قرقیزستان