۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۰۶

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

اختتامیه پویش نذر کتاب «بچه هئیتی کتاب بخوان» در همدان برگزار شد

اختتامیه پویش نذر کتاب «بچه هئیتی کتاب بخوان» در همدان برگزار شد

همدان- مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان گفت: اختتامیه پویش نذر کتاب «بچه هئیتی کتاب بخوان» در همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس از اهدا بسته‌های فرهنگی رفیق شهیدم و کتاب غوره غوره عسل زنبوره به مناسبت آخرین روز از ماه صفر و یادواره‌ی سردار شهید علیرضا حاجی بابایی وشهدای عملیات رمضان خبر داد.

محمد برخوردار افزود: همزمان با سالروز شهادت امام الرئوف سلطان خراسان علی بن موسی الرضا (ع) و برگزاری چهارمین یادواره‌ی سردار شهید علیرضا حاجی بابایی وشهدای عملیات رمضان اختتامیه پویش نذر کتاب "بچه هئیتی کتاب بخوان " که از ابتدای ماه محرم و صفر آغازشده بود برگزار گردید.

برخوردار اظهار کرد: در این مراسم کتاب کودک ونوجوان "غوره غوره عسل زنبوره " و بسته‌های فرهنگی رفیق شهیدم به کودکان ونوجوانان شرکت کننده در این مراسم در حسینیه‌ی امام (ره) همدان اهداءشد.

مدیر ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس افزود: این کتاب که برگرفته ازکتاب حاج جلال وبا محوریت شهید ابوالقاسم حاجی بابایی است قسمتی از سبک زندگی این خانواده شهید پرور را به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با سبک تربیتی اسلامی ایرانی بیان کرده است.

کد خبر 6216493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • Mehrnaz US ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      0 0
      این روزها بواسطه عادت زیاد به تلفن و کامپیوتر حد متوسط تمرکز برای خواندن از روی کتاب بسیار پائین آمده. و حتی حد متوسط خواندن آنلاین هم پائین آمده. امروزه هنر تهیه ویئو با محتوای توحیدی، اخلاقی و انسانی بسیار حیاتی میباشد. و علاوه بر آن کتاب ها را بایستی یکسری صوتی کرد و یکسری خلاصه صوتی.