۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۵۰

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان:

تصادف پراید و کامیون در محور گرمسار_ایوانکی/ ۳ نفر جان باختند

تصادف پراید و کامیون در محور گرمسار_ایوانکی/ ۳ نفر جان باختند

سمنان_ معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان از برخورد سواری پراید و کامیون در محور گرمسار_ ایوانکی خبر داد و گفت: متاسفانه سانحه سه فوتی بر جای گذاشت.

علیرضا باغبان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه حوالی ۴:۳۰ بامداد روز جمعه برخورد سواری پراید با کامیون در محور گرمسار_ایوانکی_شریف آباد به هلال احمر گزارش شد، ابراز داشت: امداد گران بلافاصله به محل حادثه اعزام و کار امداد و نجات به سرعت آغاز شد.

وی با بیان اینکه بر اثر شدت حادثه سه نفر در دم جان باختند، افزود: عملیات رهاسازی برای متوفی‌ها انجام و پیکرها به مقامات انتظامی تحویل داده شدند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این حادثه دو مصدوم نیز بر جای گذاشت، ابراز داشت: مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

باغبان بابیان اینکه دو سواری پراید و کاپ را کیلومتر شش محور میامی_شاهرود دیگر حادثه مهم رانندگی صبح جمعه بودند، تصریح کرد: این حادثه هشت مصدوم بر جای گذاشت.

وی با بیان اینکه عملیات رهاسازی برای مصدومان به انجام رسید، افزود: پس از انجام اقدامات اولیه مصدومان برای ادامه سیر درمان به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

کد خبر 6216648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ن‌ ف IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
      0 0
      با سلام. از پلیس راهور خواهشمندیم به اصلاح جاده گرمسار همت گمارند. این جاده خطرناک هر سال تعداد زیادی کشته می دهد. متاسفانه عید سال گذشته عروس جوان مان را در این جاده از دست دادیم و تنها فرزند برادر مان هم دچار آسیب شدید شد. این جاده به جاده مرگ معروف شده. لطفاً، رسیدگی کنید. با تشکر