۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۴۳

محمودی خبر داد؛

امدادرسانی نیروهای عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۱ هزار مصدوم

امدادرسانی نیروهای عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۱ هزار مصدوم

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر کشور، از انجام ۶۳۶ مورد مأموریت امدادی در کشور و امدادرسانی نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۱ هزار مصدوم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی در تشریح عملیات امداد و نجات از تاریخ ۱۴ الی ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۳، در کشور گفت: در این مدت با تلاش نیروهای عملیاتی هلال احمر ۶۳۶ مورد مأموریت امدادی در کشور انجام و به ۱۱ هزار و ۲۹۳ نفر از مصدومین امدادرسانی شد که ۱۰ هزار و ۲۰۶ نفر مربوط به زائران حضرت امام رضا علیه السلام در طرح همسفران خورشید بود.

وی افزود: در حوادث سه روز گذشته ۳۸۵ مصدوم پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: در عملیات‌های ۷۲ ساعت گذشته ۸۷۸ تیم عملیاتی متشکل از امدادگران و نجاتگران به مصدومین خدمات امدادی ارائه کردند.

محمودی اظهار کرد: هموطنان گرامی در صورت بروز هرگونه مخاطره با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امدادونجات جمعیت هلال احمر در ۲۴ ساعت بدون نیاز به سیم‌کارت تماس بگیرند و از خدمات امدادی نیروهای عملیاتی این جمعیت بهره‌مند شوند.

کد خبر 6217409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha