۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۲۲

در یک نشست مطرح شد؛

رونمایی کانون مجریان از اولین مجری هوش مصنوعی

رونمایی کانون مجریان از اولین مجری هوش مصنوعی

نیما کرمی رئیس کانون مجریان رسانه‌های دیداری در نشستی از فعالیت‌های این کانون در نمایشگاه «رصتا» از جمله تست اجرا و رونمایی از مجری هوش مصنوعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سامان مرادحسینی رئیس مجمع «رصتا» امروز دوشنبه ۲۶ شهریور در نشستی درباره اتفاقات اخیر این مجمع و تعامل با ساترا عنوان کرد: نهادهای تنظیم گر در تمام دنیا فعالیت دارند و طبیعتا در ایران، این تنظیم گری به ساترا واگذار شده است

وی با اشاره به فرایندهای اخذ مجوز تولید و انتشار عنوان کرد: ممکن است پلتفرم ها پس از مجوز انتشار با ممیزی محتوا مواجه شوند اما در تمام دنیا این اتفاق وجود دارد و مجمع «رصتا» در اتفاقاتی که می‌افتد قصد دارد تسهیل‌گر و حمایت‌گر باشد. مجمع «رصتا» در بحث سریال‌های ترکیبی به عنوان نهاد مشورتی ورود کرده و این موضوعات را پیگیری کرده است.

در ادامه نیما کرمی رئیس کانون مجریان رسانه های دیداری تصریح کرد: 2 سال است که کانون مجریان رسانه‌های دیداری تشکیل شده است و مجوز گرفته ایم و امسال در نمایشگاه «رصتا» حضور پیدا کردیم.

وی با اشاره به تعامل و همکاری با مجمع «رصتا» یادآور شد: امروز ۲۶ شهریور قرار است در این نمایشگاه، تست اجرا را برای آن‌هایی که فکر می‌کنند می‌توانند مجری باشند، برگزار کنیم.

کرمی افزود: طرحی هم با مجمع «رصتا» داریم به نام طرح «حراجیده» که در این طرح حراج ایده داریم و کسی که ایده فاخری دارد ایده خود را حراج می کند و هرکسی که به ذهنش برسد این ایده به درد می خورد آن را در پلتفرم به کار می گیرد. امیدواریم بتوانیم این افراد را بدون هیچ واسطه ای به هم وصل کنیم.

وی با اشاره به فعالیت کانون مجریان رسانه‌های دیداری در نمایشگاه «رصتا» عنوان کرد: نشست های تخصصی در غرفه خود داریم و در روز آخر در همکاری با تلوبیون از اولین مجری هوش مصنوعی ایران رونمایی می شود. مجری هوش مصنوعی مجری‌ای است که مثلا با شمایل من ایجاد می شود اما باید به گونه ای باشد که بتوانیم این مجری را هدایتگری کنیم تا از لحاظ برندینگ به کسی ضربه نخورد. همچنین قرار است کانون مجریان رسانه‌های دیداری صاحب سکو شود.

مرادحسینی در ادامه درباره مجمع «رصتا» توضیح داد: مجمع «رصتا» یک مجمع انتخاباتی است که ۴۵۱ عضو دارد و من و آقای مهران ده‌نمکی به عنوان اعضا در این مجمع حضور داریم.

مهران ده‌نمکی نیز در سخنانی تصریح کرد: امسال سعی کردیم مجمع «رصتا» کمی متمایز از دوره های گذشته باشد و در تعامل مستقیم با مدیران سکوها بتواند به تسهیل گری کمک کند. امیدواریم بتوانیم یک بحث حمایتی را برای سکوها پیش ببریم.

کد خبر 6227088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha