۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۸

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی قطعه اول مسیر رفت بزرگراه خواجه - ورزقان

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی قطعه اول مسیر رفت بزرگراه خواجه - ورزقان

تبریز- سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی قطعه اول مسیر رفت بزرگراه خواجه- ورزقان گفت: با ادامه این روند پیش‌بینی می‌شوداین مسیر در هفته دفاع مقدس افتتاح شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی روز یکشنبه در بازدید از روند اجرای این پروژه با اشاره به اهمیت و نقش بزرگراه خواجه - ورزقان در توسعه و رشد منطقه، افزود: تکمیل این طرح و اجرای بزرگراه ورزقان- نوردوز موجب کوتاه‌تر شدن مسیر تبریز به منطقه آزاد ارس برای مراودات اقتصادی با اروپا می‌شود.

وی اظهار کرد: ۱۰ کیلومتر از باند برگشت بزرگراه خواجه- ورزقان نیز در دست اجرا و آسفالت ریزی است که امید است تا شروع فصل سرما تکمیل و زیر بار ترافیک برود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی همچنین با حضور در روستاهای «سیفار» شهرستان ورزقان در جمع مردم این روستا گفت: مشکل آب شرب این روستا با اختصاص زمینی به وسعت حداقل ۴۰۰ مترمربع و با صرف ۱۵ میلیارد ریال حل می‌شود.

محمدی، با بیان اینکه مشکل آب شرب ۸۴ روستای شهرستان ورزقان از محل فاز دوم مجتمع آبرسانی ستارخان، حل می‌شود، ادامه داد: برای رفع مشکل نبود مدرسه راهنمایی در روستای «سیفار» نیز مقرر شد که کارشناسان اداره کل نوسازی با همراهی بخشدار، اقدام لازم برای مطالعه و انجام تدابیر مورد نیاز را در اسرع وقت انجام دهند.

وی یادآور شد: مقرر شد بهسازی آسفالت ۱۴ کیلومتر از راه ورزقان تا روستای آقبلاغ با بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به اهتمام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام شود.

محمدی، افزود: اجرای طرح هادی، افزایش محدوده روستا و آسفالت راه‌های داخل روستا نیز با حضور کارشناسان بنیاد مسکن استان در روزهای آینده پیگیری می‌شود.

وی دستور لازم برای رفع مشکل درمانی یکی از روستاییان را نیز صادر کرد.

کد خبر 6218431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha