۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۷

اجلاس رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد غرب کشور برگزار شد

اجلاس رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد غرب کشور برگزار شد

سومین اجلاس رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی غرب کشور (اتحادیه غرب) به میزبانی واحد بروجرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، سومین اجلاس رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی غرب کشور (اتحادیه غرب) با حضور محمد قربانی گلشن آباد معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی، سید جواد آل یاسین رئیس نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات، محمدعلی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی حسینی امام جمعه شهرستان بروجرد، سیروس ابراهیمی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، روسا و مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونین هماهنگی مراکز استان‌ها و روسای واحدهای استانهای لرستان، همدان، کرمانشاه، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و چهار محال بختیاری، برگزار شد.

دکتر قربانی گلشن آباد در این جلسه با تأکید بر اهمیت مزیتهای منطقه‌ای واحدهای دانشگاهی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، به دنبال حل مسائل جامعه با توجه به مزیت‌های منطقه‌ای است و اگر دانشگاه به جامعه متصل شود، کارآمد خواهد شد.

وی افزود: همه مسائل و مشکلات جامعه باید در دانشگاه حل و فصل شود. اگر دانشگاه وارد مسائل اجتماعی نشود و نتواند مشکلات جامعه را حل کند، کم کم حذف خواهد شد.

محمدرضا معظمی گودرزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد در ادامه این جلسه، خواستار تشکیل هیات اندیشه ورز جهت رفع مسائل و مشکلات واحدهای غرب کشور شد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه مسئله محور به دنبال اثربخشی در همه حوزه‌های جامعه است. این دانشگاه یک دانشگاه اجتماعی، برگرفته از مردم و برای مردم است.

امام جمعه بروجرد نیز در ادامه این نشست گفت: ما امروز نیازمند کار و تلاش هستیم تا خدمات انقلاب را برای جوانان و مردم تبیین کنیم، چرا که بسیاری از مردم از خدمات انقلاب آگاه نیستند.

سیروس ابراهیمی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان نیز در این نشست اظهار کرد: علم موتور محرکه برای پیشرفت جامعه است و دانشگاه آزاد اسلامی در بسیاری از حوزه‌ها خوب عمل کرده، هرچند می تواند بهتر عمل کند.

در ادامه این جلسه، رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی غرب کشور به ارائه مطالبی درخصوص مزیت های منطقه‌ای و پتانسیل های دانشگاه برای بهره‌گیری از این مزیت‌ها اشاره کردند.

کد خبر 6218613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha