۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۰

کمیته‌های مقاومت:

عملیات الکرامه شکست امنیتی و نظامی اسرائیل را به اثبات رساند

عملیات الکرامه شکست امنیتی و نظامی اسرائیل را به اثبات رساند

کمیته های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه ای به عملیات الکرامه در مرز اردن و فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، دفتر اطلاع رسانی کمیته‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای ضمن تبریک عملیات تیراندازی در گذرگاه الکرامه در مرز بین اردن و فلسطین اشغالی، آن را پاسخی مشروع به جنایات وحشیانه و نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری و قدس دانست.

این کمیته‌ها بیان کرد که عملیات قهرمانانه گذرگاه الکرامه شکست امنیتی، اطلاعاتی و نظامی سرویس‌های امنیتی دشمن صهیونیستی و حامیان آن را نشان داد.

در این بیانیه آمده است که پیام این عملیات به جامعه صهیونیستی و سران جنایتکار و فاشیست رژیم صهیونیستی این است که هرکه آتش برافروزد، خود نیز در آن خواهد سوخت و آتش انتقام مقدس ملت و امت ما در نتیجه تشدید جنایات و نسل‌کشی رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت، سرزمین و مقدسات ما هر روز شعله‌ورتر خواهد شد.

کمیته‌های مقاومت فلسطین تاکید کرد که علمیات گذرگاه الکرامه ثابت کرد که عزم و اراده ملت فلسطین و امت در جبهه‌های مختلف تضعیف نخواهد شد، بلکه هر روز دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشینان اشغالگر از حمایت‌ها و پشتیبانی امت اسلامی و عربی از ملت فلسطین که هیبت دشمن را در هم خواهند کوبید، غافلگیر خواهند شد.

این کمیته‌ها ملت فلسطین و سراسر امت اسلامی و عربی و جوانان غیور آن را به شعله‌ور کردن آتش مقاومت و خیزش علیه صهیونیست‌های اشغالگر و حامیان آنان که روزانه علیه ملت فلسطین در سراسر این سرزمین دست به جنایات وحشیانه می‌زنند، فراخواند.

کد خبر 6218792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha