۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۰۸

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز:

اشتغالزایی برای بیش از ۲۷۰۰ نفر در استان البرز با پرداخت تسهیلات

اشتغالزایی برای بیش از ۲۷۰۰ نفر در استان البرز با پرداخت تسهیلات

کرج- مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به پرداخت دو هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی گفت: با این تسهیلات برای دو هزار و ۷۱۹ نفر اشتغالزایی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد فلاحتکار در نشست خبری معرفی طرح شهید عجمیان ۲، پویش بنای همدلی و رزمایش سالروز مبدأ فعالیت‌های جهادی با اشاره به ضرورت نهادینه شدن فرهنگ فعالیت‌های جهادی در جامعه گفت: رسانه‌ها سفیران عشق و امید فعالیت‌های جهادگران بسیجی در خدمت به مردم و محرومیت زدایی باشند تا مردم از فعالیت‌های بزرگ و ارزشمند جهادگران بیش از پیش آگاه شوند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های جهادی تداوم راه شهدا است، به تشریح نقش جهادگران بسیج سازندگی در اجرای ط رح شهید عجمیان ۲، پویش بنای همدلی و رزمایش بزرگداشت روز فردوس پرداخت و عنوان کرد: خدمت به مردم و شاد کردن دل مردم کم برخوردار توفیق و نعمتی است که آن را قدر می‌دانیم و انتهای مسیر فعالیت‌های جهادی تحقق ایران سربلند و حکومت عدل مهدوی (عج) خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه پویش بنای همدلی از سوم خرداد ماه با هدف احداث و بازسازی منازل محرومان و با حضور گروه‌های جهادی عملیاتی شده است، افزود: این طرح در همکاری مشترک بین سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و با همت گروه‌های جهادی در حال اجرا است.

سرهنگ فلاحتکار با اشاره به فعالیت جهادی رهبر معظم انقلاب در زلزله سال ۱۳۴۷ منطقه فردوس و تاکید بر تداوم فعالیت‌های رهبری در خدمت جهادی به مردم به تشریح طرح شهید عجمیان ۲ پرداخت و تصریح کرد: خدمت صادقانه جهادگران بسیجی در بهسازی مدارس بستر ساز حضور و مشارکت دانش آموزان و اولیا آنها در طرح شهید عجمیان ۲ شده است و این خاصیت فرهنگ جهادی است که مسبب مشارکت حداکثری مردم در میدان خدمت می‌شود.

مسؤول بسیج سازندگی استان البرز از اعطای ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از سوی این نهاد از مهرماه سال گذشته تاکنون به متقاضیان خبر داد و گفت: با استفاده از این تسهیلات ۲ هزار و ۷۱۹ نفر مشغول به کار شدند.

شاداب سازی ۱۴۳ مدرسه در البرز با حضور جهادگران

در ادامه این نشست آهنگران معاون برنامه ریزی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان البرز با تقدیر از اهتمام جهادگران بسیج سازندگی در نوسازی و بازسازی و رنگ آمیزی مدارس استان البرز، عنوان کرد: ۱۴۳ مدرسه و ۱۷۲۰ کلاس درس استان البرز با حضور ۱۲۸۷ جهادگر این استان در حال شاداب سازی، رنگ آمیزی و بازسازی است.

در پایان این نشست برخی خبرنگاران با آگاه شدن از فعالیت‌های ارزشمند گروه‌های جهادی، پیشنهاد تشکیل یک گروه جهادی جهت اصحاب رسانه را مطرح کردند.

کد خبر 6220113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • هموطن IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
      5 1
      پرداخت وامهای خرد نه تنها اشتغال ایجاد نمیکند بلکه برتعداد بیکاران بدهکار می افزاید بهتر است تسهیلات بطور هدفمند درراستای ایجاد یا توسعه صنایع بکار رود
    • ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      2 0
      من همچنان بیکارم
    • لبخند واقعی خدا زمانیکه مظلوم بحقش برسه IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
      0 0
      وام بدرد چی می خوره که وام بدید بعد بزنید توی سیستم آقای فلانی رفته برای خودش تولید و اشتغال؟؟؟ اشتغال زایی آیا مغازه نمی خواد آیا کرایه نمی خواد آیا وسایل نمی خواد آیا پرداخت ماهیانه بیمه خودش نمی خواد آیا هزینه رفت و برگشت نمی خواد