۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۱۱

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی:

حمایت مشروط از دولت مستقر/ پیش قضاوت نکنیم

حمایت مشروط از دولت مستقر/ پیش قضاوت نکنیم

بابل- معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره تعامل و رابطه با دولت مستقر گفت: حمایت ما از دولت مستقر مشروط خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین روح الامینی دوشنبه شب در همایش مشترک رؤسا و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران با بیان این که اسلام دین ارتباط است، گفت: مسلمانان باید در مقابل مشکلات صبر کنند تا بتوانند با دشمنان مقابله کنند.

وی درباره رابطه نیروهای شورای ائتلاف با دولت مستقر گفت: رقابت انتخاباتی تمام شد و باید رفاقت داشته باشیم ودر شرایط پرتنش منطقه باید در داخل یک وحدت و آرامش داشته باشیم.

وی گفت: در اتخاذ رویکرد نسبت به دولت مستقر نباید از رهبری جلو بزنیم و نه از رویکرد انقلابی خود عقب مانیم.

روح الامینی با بیان اینکه همواره سعی کردیم از خط امام و رهبری فاصله نگیریم و در این مسیر حرکت کنیم، تصریح کرد: ما در انجام این وظیفه با هیچ کس رودرواسی نداریم.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در عملکرد سیاسی بچه‌های نیروهای انقلاب رابطه قوم و خویشی با هیچ احدی نخواهند داشت و برداشت ما این است که دولت آقای پزشکیان دولت آقای خاتمی و روحانی نیست و این دولت جدید و مشخصات جدید است.

روح الامینی با تاکید بر اینکه وظیفه پیش قضاوت نداریم، گفت: باید مثل همه دولت‌ها فرصت و پنجره‌ای به دولت مستقر بدهیم تا بتواند کار کند و اگر موفق بود نظارت و حمایت خواهیم کرد.

وی با عنوان اینکه حمایت ما از دولت مستقر مشروط خواهد بود، عنوان کرد: اگر در مسیر رهبری و ولایت حرکت کرد این حمایت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به کسری ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی بودجه سال جاری اظهار کرد: در این شرایط نباید در تنش و رقابت سیاسی بمانیم و باید فصل جدیدی بین خود و دولت ایجاد کنیم.

روح الامینی با اشاره به این که کادر سازی از جمله طرح‌های نیروهای انقلاب است خواستار برنامه ریزی در این زمینه شد.

کد خبر 6220454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha