۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۳۲

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی اعلام کرد؛

رشد ۲۵ درصدی مسافر داخلی و خارجی فرودگاه مشهد در تیرماه امسال

رشد ۲۵ درصدی مسافر داخلی و خارجی فرودگاه مشهد در تیرماه امسال

مشهد- مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی گفت: در تیرماه امسال ۶ هزار و ۳۸۷ پرواز در این فرودگاه نشست و برخاست داشته که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته حدود ۲۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود امانی‌بنی اظهار کرد: در تیرماه امسال ۶ هزار و ۳۸۷ پرواز در این فرودگاه نشست و برخاست داشته که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته حدود ۲۲ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی بیان کرد: همچنین ۸۵۰ هزار و ۴۰۲ مسافر در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد جابه‌جا شدند که این تعداد نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته حدود ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در تیرماه ۴۶۸۶ پرواز داخلی نشست و برخاست کرده که نسبت به سال گذشته افزایش ۲۱ درصدی داشته و ۶۱۸ هزار و ۲۰ مسافر داخلی جابه‌جا شدند که نسبت به سال گذشته حدود ۲۴ درصد افزایش داشته است.

امانی بنی بیان کرد: در این ماه ۱۷۰۱ پرواز خارجی در فرودگاه مشهد نشست و برخاست داشته که نسبت به سال گذشته افزایش ۲۴ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی افزود: همچنین ۲۳۲ هزار و ۳۸۲ مسافر پرواز خارجی در فرودگاه مشهد تردد داشتند که این تعداد حاکی از رشد ۲۸ درصدی است.

وی گفت: بیشترین پرواز داخلی در تیرماه مربوط به مسیر مشهد - تهران با ۱۰۲۸ پرواز و ۱۴۴ هزار و ۴۲۹ نفر مسافر و بیشترین سهم پرواز خارجی مربوط به مسیر مشهد-نجف با ۳۳۲ پرواز و ۴۴ هزار و ۲۲۷ نفر مسافر بوده است.

کد خبر 6220546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha