۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۴۸

فرماندار ویژه شهرستان کاشان:

مهمترین ویژگی کنگره ملی شهدای کاشان مردمی بودن آن است

مهمترین ویژگی کنگره ملی شهدای کاشان مردمی بودن آن است

کاشان - فرماندار ویژه شهرستان کاشان گفت: مهمترین ویژگی کنگره ملی شهدای کاشان مردمی بودن آن است.

حمیدرضا محمدی فشارکی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برگزاری کنگره ملی شهدای کاشان باعث شده است که اتفاقات خوبی برای این شهر رخ دهد، اظهار داشت: ستاد اجرایی این کنگره ۱۷ کمیته و ۴۰ گروه دارد و شورای سیاست گذاری این کنگره به ریاست نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان است.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه های جانبی کنگره ملی شهدای کاشان اظهار داشت: برای برگزاری ۶۰۰ یادواره دانش آموزی و ۱۶ اجلاسیه در سطح حوزوی برنامه ریزی لازم شده است.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای کارمند در روز چهارشنبه در تالار شهر شهرداری کاشان تصریح کرد: یادواره‌هایی هم برای شهدای جهاد، شهدای ارتش و شهدای فراجا در حال برنامه ریزی است که تمام این یادواره‌ها به پیوست برنامه‌های کنگره ملی شهدای کاشان است.

وی با اشاره به اینکه کنگره را به سمت مردمی سازی باید پیش ببریم، تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های کنگره ملی شهدای کاشان مردمی سازی آن است.

محمدی فشارکی از جمله برنامه‌های دیگر کنگره را نمایشگاه تجهیزات و دستاوردهای پیشرفت نظامی و علمی دانست و افزود: کنگره شهدا اغلب در مراکز استان‌ها تشکیل می‌شود ولی با توجه به جایگاه رفیع کاشان در زمان جبهه و بیش از یک هزار و ۸۰۰ شهید کاشان قرار شد کنگره ملی شهدا در کاشان به صورت مستقل برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه دیدار برگزارکنندگان کنگره با رهبر معظم انقلاب از جمله برنامه‌های آینده است، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم اجلاسیه اختتامیه کنگره پیش از پایان سال برگزار شود.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اینکه لازم است مردم منطقه کنگره را از خود بدانند و در راستای برگزاری مطلوب آن کمک کنند، گفت: برگزاری یادواره و کنگره‌هایی اینچنینی باعث می‌شود تا فرزندان ما از اثرات و برکات آن بهره مند شوند.

کد خبر 6220563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha