۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۳۵

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان خبر داد؛

آغاز جشن عاطفه ها با اجرای پویش مشق همدلی در استان هرمزگان

آغاز جشن عاطفه ها با اجرای پویش مشق همدلی در استان هرمزگان

بندرعباس-مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: امسال جشن عاطفه ها در قالب پویش مشق همدلی با هدف تامین مایحتاج تحصیلی و ضروری دانش آموزان نیازمند در استان هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید باسره با اعلام این خبر اظهار کرد: جشن ملی عاطفه‌ها هر ساله با نزدیک شدن به روزهای آغازین سال تحصیلی جدید و با هدف به دانش آموزان نیازمند توسط کمیته امداد حضرت امام (ره) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال جشن عاطفه‌ها در قالب اجرای پویش مشق همدلی با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی و ضروری دانش آموزان نیازمند و محروم استان، اعم از نوشت افزار، کیف و کفش و…؛ از تاریخ ۲۲ شهریورماه آغاز و تا پایان فصل تابستان در معابر عمومی و شهری و دفاتر کمیته امداد ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول گفت: در حال حاضر بیش از ۴۶ هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان هستند که امیدواریم با حمایت‌های این نهاد، همیاری سازمان‌های ذیربط و کمک‌های هدفمند و اثربخش مردم و خیرین نیک‌اندیش هیچ دانش آموزی در هرمزگان به واسطه مشکلات مالی از تحصیل علم و دانش باز نماند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان همچنین اظهار کرد: مردم شریف و خیرین همیشه همراه و سخاوتمند استان می‌توانند مساعدت‌های مالی خود را در قالب جشن عاطفه‌ها با شماره گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* یا واریز مبلغ مورد نظر خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ به نام جشن عاطفه‌ها به دست دانش آموزان عزیز استان برسانند و یا با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و ۲۰۰ مرکز نیکوکاری مردم نهاد در شهرستان‌ها و محلات سراسر استان استان هرمزگان کمک‌های نقدی وغیرنقدی (کالا) خود را جهت کمک به تحصیل دانش آموزان تحویل دهند تا به موقع و کوتاه‌ترین زمان ممکن به دانش آموزان نیازمند اهدا شود.

باسره در پایان عنوان کرد: بر اساس هدفگذاری و برنامه ریزی های صورت گرفته با هم افزایی و تأمین اعتبار توسط کمیته امداد امام (ره) در کنار کمک‌های مردمی پرداخت شده و به ازای هر یکصد هزار تومان کمک مالی واریزی از سوی مردم بزرگوار و خیرین معزز استان یک بسته کامل نوشت افزار شامل تمام اقلام مورد نیاز دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی به این عزیزان اهدا خواهد شد.

کد خبر 6221459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha