۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۴۰

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران:

امروز دشمن در برابر جبهه مقاومت مستاصل شده است

امروز دشمن در برابر جبهه مقاومت مستاصل شده است

تهران- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: امروز دشمن در برابر جبهه مقاومت مستاصل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اصغر محسن شیخی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران که در استانداری تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: مقاومت اسلامی امروز برگرفته از دفاع مقدس است چرا که شهید حاج قاسم سلیمانی معتقد بود دفاع مقدس قله و جبهه مقاومت دامنه است، لذا باید در تبیین مفاهیم دفاع مقدس به موضوعات مکتب انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت نیز توجه داشته باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران با بیان اینکه مسؤولین بلند مرتبه آمریکایی بارها به هزینه‌های گزاف برای تشکیل داعش اعتراف کردند، گفت: رزمندگان جبهه مقاومت با هدایت سید شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی توطئه آن‌ها را خنثی و داعش را شکست دادند.

وی افزود: امروز روحیه رزمندگان و فرهنگ دفاع مقدس در جبهه مقاومت نمایان است، دشمن در مقابل جبهه مقاومت مستأصل شده است و اکنون اثرگذاری جمهوری اسلامی را در منطقه شاهد هستیم.

شیخی با اشاره به اینکه اقتدار و امنیت امروز کشورمان را مدیون خون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: باید قدردان خون شهدا باشیم و بدانیم هر چقدر به دفاع مقدس بپردازیم به تقویت هویت خودمان کمک کرده‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس عنوان کرد: امسال نیز همزمان با سراسر کشور در تهران از بانوان و آقایان تجلیل خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران در ادامه افزود: دفاع مقدس نیاز به بزرگ نمایی ندارد و باید دفاع مقدس و عملیات‌های آن را همانگونه که بوده برای جوانان و نوجوانان بیان شود.

کد خبر 6221677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha