۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۴

سردار گودرزی تاکید کرد؛

آموزش تخصصی عملیاتی یکی از اولویت های اصلی مرزبانی

آموزش تخصصی عملیاتی یکی از اولویت های اصلی مرزبانی

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور مرزبانان را خادم مردم در مرزها دانست و گفت: آموزش تخصصی یکی از اولویت‌های اصلی مرزبانی است که با برنامه‌ریزی مناسب و هدفمند اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدعلی گودرزی، در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی استان بوشهر با قدردانی از عملکرد مرزبانان، امنیت مرزهای آبی و همچنین مقابله با کالای قاچاق را از مهمترین رویکردهای مرزبانی این استان دانست و گفت: مرزبانان با تمام وجود در جهت استیفای حقوق مرزنشینان و شاخصه‌های مهمی که از طریق فراجا مشخص شده باشد، تلاش و اهتمام ویژه دارند.

وی آموزش تخصصی را یکی از اولویت‌های اصلی مرزبانی عنوان کرد و افزود: آموزش‌های رزمی، تاکتیکی و عملیاتی مرزبانی با برنامه‌ریزی مناسب و هدفمند اجرایی می‌شود تا مرزبانان در میدان عمل سربلند و موفق باشند.

سردار گودرزی با تأکید بر اینکه مرزبانان خود را خادم مردم می‌دانند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد، اظهار داشت: ایمان، اعتقاد و ولایتمداری از شاخص‌های مرزبانان در حراست از مرزهاست.

فرمانده مرزبانی فراجا، مبارزه با قاچاق را در مرزهای آبی کشور مهم دانست و تصریح کرد: برابر با تأکیدات رهبر معظم انقلاب و همچنین فرمانده کل انتظامی کشور؛ مقابله با قاچاق کالا برای حمایت از کالای ایرانی در دستور کار است و این مهم با تمام جدیت توسط مرزبانان عملی و اجرایی می‌شود.

کد خبر 6221842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha