۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۸

مدیر آموزش و پرورش شاهرود:

۳۷ هزار دانش آموز شاهرودی سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد

۳۷ هزار دانش آموز شاهرودی سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد

شاهرود- مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: سال تحصیلی جدید با حضور ۳۷ هزار دانش آموز در یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موسوی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شاهرود به میزبانی این اداره و با حضور فرماندار شهرستان از آغاز سال تحصیلی برای ۳۷ هزار دانش آموز در سراسر شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در ۲۵۷ واحد آموزشی دولتی و غیر دولتی شهرستان شاهرود آغاز می‌شود، تاکید کرد: دانش آموزان از اول مهر در یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس حضور خواهند یافت.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه رشد جمعیت دانش آموزی ۱۵ درصدی در شهرستان شاهرود رقم خورده است، تاکید کرد: این رقم، بیشترین میزان رشد جمعیت دانش آموز در بین شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان است.

موسوی با بیان اینکه رفت و آمد دانش آموزان با سرویس مدارس یکی از مهمترین دغدغه‌های خانواده‌ها است که امسال برای آن چاره جویی شده است، گفت: چهار شرکت معتبر دارای مجوز در سال تحصیلی جدید عهده دار ایاب و ذهاب دانش آموزان خواهند بود.

وی از کسب رتبه‌های برتر توسط دانش آموزان شاهرودی نیز در کنکور خبر داد و ابراز کرد: امیررضا میراسدی با نیاز ویژه یا همان کم بینایی توانسته امسال در کنکور رتبه شش گروه علوم انسانی را کسب کند.

کد خبر 6222069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha