۲۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۲۸

نماینده کشورمان در مسابقات قرآن دبی اجرا کرد

نماینده کشورمان در مسابقات قرآن دبی اجرا کرد

نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن «شیخه فاطمه بنت مبارک» دبی با یک اجرای مسلط به پنج سوال هیئت داوران پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا انصاری، نماینده کشورمان در هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن کریم «شیخه فاطمه بنت مبارک» دبی که همراه با پدر خود عازم کشور امارات متحده عربی شده، روز گذشته ۲۱ شهریورماه و همزمان با روز پایانی این مسابقات با حضور در جایگاه به سوالات هیئت داوران پاسخ داد.

در این مرحله از مسابقات پنج سوال از سوی هیئت داوران مطرح شد که به همه آنها به خوبی پاسخ داده شد. این سوالات از سوره‌های مبارکه نساء، اعراف، یوسف، زمر و عبس بود.

یادآور می‌‎شود مراسم اختتامیه این مسابقات که در رشته حفظ کل قرآن کریم و با حضور شرکت‌کنندگانی از ۶۰ کشور دنیا برگزار می‌شود، امروز جمعه برگزار خواهد شد.

زهرا انصاری، نماینده ایران در این مسابقات متولد بیستم اسفندماه سال ۱۳۸۱ در تهران و در حال حاضر دانشجوی رشته آموزش ابتدایی در دانشگاه فرهنگیان است. وی سال گذشته و در مرحله نهایی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که به میزبانی شهر بجنورد برگزار شد، رتبه دوم رشته حفظ کل قرآن را به دست آورد.

نکته گفتنی در مورد مسابقات قرآن فاطمه بنت مبارک عدم حضور نمایندگان ایران در چهار دوره اخیر آن است. از حدود پنج سال قبل یعنی از سال ۱۳۹۸ که چهارمین دوره این مسابقات برپا شد و نماینده‌ای از ایران حضور یافت، دیگر هیچ دعوتی از نمایندگان ایران برای حضور در این مسابقات به عمل نیامد.

کد خبر 6223418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha