۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۱

مدیرکل سازمان صمت اردبیل:

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در اردبیل آغاز شد

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در اردبیل آغاز شد

اردبیل- مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در راستای جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها در اردبیل تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود ایرانی پیش از ظهر شنبه در جمع بازرسان سازمان بازرگانی و اصناف استان با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در اردبیل اظهار کرد: این طرح در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و افزایش تقاضا برای خرید لوازم التحریر، کیف، کفش و سایر ملزومات تحصیلی اجرا می‌شود.

وی از حضور بیش از ۸۰ بازرس سازمان بازرگانی، شورای اصناف، اتحادیه‌های صنفی در این طرح خبر داد و افزود: این طرح از ۱۵ شهریور آغاز شده و تا ۱۵ مهر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و انجام گشت مشترک در راستای اجرای بهینه طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی مذکور در طول اجرای طرح به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گران فروشی، عدم ارائه فاکتور، فروش محصولات بی کیفیت را از جمله تخلفات این ایام عنوان کرد و گفت: در قالب این طرح بازرسان به مدت یک ماه نسبت به کنترل بازار برای جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و بروز تخلفات احتمالی از سوی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی اقدام می‌کنند.

ایرانی خاطرنشان کرد: بر اساس تدابیر اتخاذ شده در خصوص کاهش زمان رسیدگی به شکایت‌های مردمی، شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی ۱۲۴ در اردبیل و شهرستان‌های تابعه گزارش دهند تا در سریع‌ترین زمان به موضوع رسیدگی شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری هفدهمین نمایشگاه پاییزه ویژه بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی استان اردبیل بیان کرد: این نمایشگاه از ۲۵ شهریور تا ۲ مهرماه سال‌جاری با حضور ۱۰۰ غرفه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ شب در محل نمایشگاه بین المللی استان در خدمت شهروندان خواهد بود.

کد خبر 6224481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha