۲۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۰۵

نمایشگاه عکس «فرتور ایرانی» برگزار می‌شود

نمایشگاه عکس «فرتور ایرانی» برگزار می‌شود

آیین افتتاحیه نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «فَرتور ایرانی» روز جمعه ۲۳ شهریور در گالری «ریم» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی این رویداد، گالری «ریم» در اهواز روز جمعه ۲۳ شهریور میزبان آیین گشایش نمایشگاه گروهی «فَرتور ایرانی» بود. در این نمایشگاه عکس، ۲۹ اثر از ۲۲ هنرمند با کیوریتوری «آیسودا زراسوندی» به نمایش درآمد.

هنرمندانی که با آثارشان در نمایشگاه «فَرتور ایرانی» شرکت داشتند، عبارتند از: الهه اسکندری، رویا اعتمادی، نسترن بشیریان، محسن بنی‌اسدی مقدم، ویدا بهداروند، مریم پورشب، سید محمدصالح تفاخ، فاطمه حبیبی، مهدی دایر، مریم درویش‌پسند، بابک رستمی، رضا روشندل نساج، رضا سلامات، محمد شیخ‌میری، سید عقیل غراوی، انیس فیروزه‌فر، مهسا کرمانشاهی، مریم کریم‌زاده، بهزاد کیانی‌فرد، سروش محمودی، امین نبهان‌آبادی و محمد امین نخعی.

آیسودا زراسوندی کیوریتور درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: عنوان نمایشگاه را «فَرتور ایرانی» گذاشتیم چون در پارسی، برگردان فتو یا عکس فرتور است و آثار به نمایش‌درآمده در این نمایشگاه، در ژانرهای گوناگون عکاسی همچون طبیعت ایران، معماری ایرانی، مستند و رئال است. بارقه‌هایی از رنگ، آیین، پوشاک اقوام ایرانی، محیط‌زیست، اندوه، تنهایی، شادی، امید و هماهنگی در میان بسیاری از آثار به زیبایی نشسته است. گویی هر اثر پنجره‌ای رو به دنیای تازه‌ای است که آفریننده آن، در این‌جا در «فَرتور ایرانی» به انتظار است، شاید بیننده لحظاتی با هر اثر به گفت‌وگو بنشیند، گویی هر تصویر داستانی را بازگو می‌کند. با دیدن هر اثر داستانش را بخوانید و چندی مهمان باشید.

نمایشگاه «فَرتور ایرانی» تا روز ۲۸ شهریور در گالری «ریم» به نشانی اهواز، امانیه، خیابان خرم، انتهای کوچه خرد، پلاک ۳ برپا است.

کد خبر 6224508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha