۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۰

نماینده ولی فقیه در گیلان:

ویژگی های شخصیتی آیت الله محفوظی برای مردم تبیین شود

ویژگی های شخصیتی آیت الله محفوظی برای مردم تبیین شود

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ویژگی‌های معرفتی، علمی و شخصیتی آیت الله محفوظی گیلانی باید برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی ظهر یکشنبه در همایش گرامیداشت یاد و خاطر زنده یاد آیت الله عباس محفوظی گیلانی در مصلی بزرگ رشت اظهار کرد: آیت الله محفوظی عالم وارسته علمی، مذهبی و فرهنگی گیلان بود و زحمات فراوانی برای جامعه اسلامی کشید.

نماینده ولی فقیه در گیلان با ابراز تأسف به مناسبت ارتحال ملکوتی آیت الله محفوظی گیلانی بیان کرد: سفر اخروی روحانی و عالم دینی برای جامعه اسلامی دردناک و غم انگیز است.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر لزوم برنامه محوری انسان برای دنیا و آخرت اضافه کرد: انسان بدون برنامه و توشه برای رسیدن به جایگاه رفیع و تعالی دچار مشکل می‌شود.

به گفته وی، انسان تلاشگر با برنامه محوری به هدف اصلی می‌رسد و در تمام مراحل زندگی اش موفق می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه برنامه محور اصلی موفقیت و تعالی است، گفت: آیت الله محفوظی با برنامه محوری و تلاش شبانه روزی به کمال و تعالی رسید.

فلاحتی با اشاره به اینکه معنویت گرایی در کنار برنامه محوری معنا می‌دهد، تصریح کرد: بی برنامگی در جامعه اسلامی راه به جایی نمی‌برد و ویرانگی و نابودی به همراه دارد.

وی اندیشه و تعقل را رمز دیگر موفقیت دانست و افزود: بصیرت، تعقل و اندیشه گرایی انسان را از گزند فتنه‌ها و آسیب‌ها نجات می‌دهد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه مدیریت و برنامه پایه و اساس موفقیت در زندگی فردی و اجتماعی است، گفت: مدیریت، برنامه، زمان سنجی و فرصت شناسی در لایه‌های مختلف زندگی بشر ضرورت دارد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه اداره جامعه با مدیریت و برنامه امکان پذیر است، اضافه کرد: برنامه و مدیریت راهبردی امامین انقلاب به ایران اسلامی اقتدار و عزت بخشیده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر ضرورت شخصیت پردازی آیت الله محفوظی بیان کرد: ویژگی‌های معرفتی، علمی و شخصیتی آیت الله محفوظی گیلانی باید برای مردم تبیین شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به فراگیری علم و دانش توسط اساتید گرانقدر از سوی آیت الله محفوظی اضافه کرد: آوازه علمی و معرفتی آیت الله محفوظی به نجف اشرف کشیده شد.

وی با اشاره به ارتباط صمیمی آیت الله محفوظی با امام راحل افزود: آیت الله محفوظی در روند شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی تلاش‌های فراوانی را متحمل شد.

کد خبر 6225523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha